39+5 2. graviditet og hjemmefødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. december 2012

Jannicks.mor

Ja nu er jeg 39+5 og er allerede begyndt at blive en smule (læs: meget) utålmodig - af flere grunde...

Jeg fødte min dreng på terminsdagen og jeg er godt klar over at dét sker nok ikke igen men tanken om at gå bare 2 dage over er en frustrerende - også for julefredens skyld;-)

Dernæst er der jo det med, at jeg skal føde i vores skønne hjem og det må man jo ikke når det er efter 42+0 - det "stresser" mig også lidt

Det skal lige siges jeg også nyder at være gravid virkelig meget og nyder freden og tiden jeg har med min søn og kæreste <3

Nå, vil ikke noget med dette indlæg andet end at "brokke" mig ;-)

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ka delme godt forstå du er utålmodig! Kom så baby! Vh stine

Anmeld

9. december 2012

frk andreasen

Jannicks.mor skriver:

Ja nu er jeg 39+5 og er allerede begyndt at blive en smule (læs: meget) utålmodig - af flere grunde...

Jeg fødte min dreng på terminsdagen og jeg er godt klar over at dét sker nok ikke igen men tanken om at gå bare 2 dage over er en frustrerende - også for julefredens skyld;-)

Dernæst er der jo det med, at jeg skal føde i vores skønne hjem og det må man jo ikke når det er efter 42+0 - det "stresser" mig også lidt

Det skal lige siges jeg også nyder at være gravid virkelig meget og nyder freden og tiden jeg har med min søn og kæreste <3

Knus

Pyh jeg kender det jeg er 39+2 i dag.
Fødte min mellemste i 38+ og min ældste 39+4 el på dvs hun kom på d 1 termin...
Jeg er sååå utålmodig har haft mange snyde veer den sidste mdr. Og føler på en el anden måde jeg er gået over tid mest fordi jeg fødte min søn allerede i 38+3 og har haft alle de opstart. Håber snart vores babyer kommer ud så vi kan fokusere mere på julehyggen istedet for tegn fra kroppen
Julehilsner fra Tanja med lillesøster i mavsen

Anmeld

10. december 2012

Jannicks.mor

StineW79 skriver:

Ka delme godt forstå du er utålmodig! Kom så baby! Vh stine

Tak for medfølelsen

Anmeld

10. december 2012

Jannicks.mor

frk andreasen skriver:

Pyh jeg kender det jeg er 39+2 i dag.
Fødte min mellemste i 38+ og min ældste 39+4 el på dvs hun kom på d 1 termin...
Jeg er sååå utålmodig har haft mange snyde veer den sidste mdr. Og føler på en el anden måde jeg er gået over tid mest fordi jeg fødte min søn allerede i 38+3 og har haft alle de opstart. Håber snart vores babyer kommer ud så vi kan fokusere mere på julehyggen istedet for tegn fra kroppen
Julehilsner fra Tanja med lillesøster i mavsen

Godt at vide jeg ikke er den eneste

Ja, jeg har nemlig også de dersens irriterende snyde veer - føler næsten jeg er hypokonder hehe...

Lad os håbe for vores begges skyld at vi har vores skønne børn i armene inden ALT for længe

Held og lykke med det hele og glædelig jul..

Anmeld

10. december 2012

Tona

Jannicks.mor skriver:

Knus

Hvor fantastisk med en hjemmefødsel

Håber det ordner sig

Anmeld

10. december 2012

LR85

Vestøv vestøv vestøv *******

og update til os andre tak 

Anmeld

10. december 2012

Jannicks.mor

LR85 skriver:

Vestøv vestøv vestøv *******

og update til os andre tak 

Taak! :-) Håber det virker og at I inden for et par dage kan få en dejlig update :-)

Anmeld

11. december 2012

frk andreasen

Jannicks.mor skriver:

Godt at vide jeg ikke er den eneste

Ja, jeg har nemlig også de dersens irriterende snyde veer - føler næsten jeg er hypokonder hehe...

Lad os håbe for vores begges skyld at vi har vores skønne børn i armene inden ALT for længe

Held og lykke med det hele og glædelig jul..

Åh det kunne være så dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.