Intimbarbering!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2009

__

Miamaja skriver:

hehe jeg har ogsaa en griner.. da jeg passede lille frederik paa 3 aar og skulle hjaelpe ham med at tisse paa toilettet, udbryder han : SE, jeg har en lille tissemand, men min far's den er RIGTIG stor!

Ha ha ha... hvor er han sød!!! Godt det blev sagt til dig og ikke i køen i Kvickly

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2009

Pia.

GRINER.... Ååå hvor herligt....

Anmeld

11. juni 2009

fam.4xc

Chamira skriver:

Jeg har besøg af min skønne niece på 4 år og hun følger med mig på toilettet for at tisse... mens jeg tørrer mig og tager bukserne på igen, står hun og kigger og udbryder så: "Min far har også hår på numsen"

Jeg må herefter bryde grinende sammen og ringe til min søster og fortælle historien, og få konstateret at hun er flittig med intimbarberingen... så flittig at niecen åbenbart bliver nødt til at sammenligne min knapt så veltrimmede dusk med sin fars numse!!!

Tak for kaffe

Caroline har også sagt til sin morfar at hendes far altså ik har hår på tissemanden som morfar så åbenbart havde

I går blev han steraliseret og hun fortalte i børnehaven at hendes far sku til lægen med tissemanden og ha lavet den mindre så den ik ku lave flere børn

Anmeld

11. juni 2009

Fiona78

fam.4xc skriver:

Caroline har også sagt til sin morfar at hendes far altså ik har hår på tissemanden som morfar så åbenbart havde

I går blev han steraliseret og hun fortalte i børnehaven at hendes far sku til lægen med tissemanden og ha lavet den mindre så den ik ku lave flere børn

Griner

Anmeld

11. juni 2009

Miamaja

fam.4xc skriver:

hahaha.. herligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.