Intimbarbering!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.480 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. juni 2009

__

Jeg har besøg af min skønne niece på 4 år og hun følger med mig på toilettet for at tisse... mens jeg tørrer mig og tager bukserne på igen, står hun og kigger og udbryder så: "Min far har også hår på numsen"

Jeg må herefter bryde grinende sammen og ringe til min søster og fortælle historien, og få konstateret at hun er flittig med intimbarberingen... så flittig at niecen åbenbart bliver nødt til at sammenligne min knapt så veltrimmede dusk med sin fars numse!!!

Tak for kaffe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2009

MaleneG

Chamira skriver:

Jeg har besøg af min skønne niece på 4 år og hun følger med mig på toilettet for at tisse... mens jeg tørrer mig og tager bukserne på igen, står hun og kigger og udbryder så: "Min far har også hår på numsen"

Jeg må herefter bryde grinende sammen og ringe til min søster og fortælle historien, og få konstateret at hun er flittig med intimbarberingen... så flittig at niecen åbenbart bliver nødt til at sammenligne min knapt så veltrimmede dusk med sin fars numse!!!

Tak for kaffe

Anmeld

10. juni 2009

Mira0911

De er hurtige med replikkerne de kære små....

Anmeld

10. juni 2009

Mca<3

Ha ha hvor sjovt . Det giver stof til efter tanke

Anmeld

10. juni 2009

lonemus

Ha-Ha, den var skitsme god

Anmeld

10. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
hæhæ...

Anmeld

10. juni 2009

Sweet1978

Ha ha jeg plejede også at være god til det, men har aldrig rigtig kunnet tåle det får kløe og røde knopper et par dage efter - hvilket ikke er særligt kønt. Men nu har jeg heldigvis fået en kæreste som hellere end gerne vil have en dusk, så nu er pinen ovre.

Anmeld

10. juni 2009

prettybutterfly

hahaha det er da humor!!! Man burde faktisk skrive sådan nogle historier ned så man har dem til konfirmationen!!! Det gjorde min morfar med mig og havde lavet en kæmpe planche til min konfirmation og ingen ku jo huske de sjove historier, og alle var flade af grin! Man glemmer det jo! Det vil jeg i hvert fald forsøge at huske at skrive ned når der kommer sådan nogle guldkorn fra mine unger!!!!

Anmeld

10. juni 2009

Nanna1985

Hvor GODT altså 
Det var lige dagens GRINER  HEHE

Anmeld

10. juni 2009

Miamaja

hehe jeg har ogsaa en griner.. da jeg passede lille frederik paa 3 aar og skulle hjaelpe ham med at tisse paa toilettet, udbryder han : SE, jeg har en lille tissemand, men min far's den er RIGTIG stor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.