de der dagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. december 2012

henh01

Er der andre end jeg, der har lidt problemer med at finde hoved og hale i de dagpenge regler?

Jeg arbejder 32 t/u dog med weekend og aftentillæg hvorfor min løn lyder på det samme som arbejdede jeg 37 t/u - alligevel kan jeg kun få dagpenge til de 32 timer - MEN siger jeg mit job op inden barsel er jeg sørme berettiget til fuld dagpengesats da jeg er fuldtidsmedlem af min a kasse... Hmmm... Det giver jo for mig absolut ingen mening!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2012

henh01

OP! Nogen må da kende til det

Anmeld

8. december 2012

Karina84

Jeg er slet ikke sikker paa alt det der, men hvis du er i arbejde, saa er det vel arbejdspladsen der betaler noget af din barsel, eller?

Anmeld

8. december 2012

henh01

Karina84 skriver:

Jeg er slet ikke sikker paa alt det der, men hvis du er i arbejde, saa er det vel arbejdspladsen der betaler noget af din barsel, eller?

Jo de betaler den første del (kan ikke huske hvor mange uger det er) men når man så overgår til barselsdagpenge gennem sin bopælskommune så opstår problemet.

Anmeld

8. december 2012

Karina84

henh01 skriver:

Jo de betaler den første del (kan ikke huske hvor mange uger det er) men når man så overgår til barselsdagpenge gennem sin bopælskommune så opstår problemet.

Jeg kan godt forstaa hvorfor du synes det ikke giver mening

Jeg er ansat i en tidsbegrænset stilling, saa jeg skal paa Dagpenge igen her til januar. Saa her hedder barselsdagpenge gennem hele min barsel. Men det er ogsaa første gang jeg skal prøve det, ved storebror var jeg under uddannelse og havde ingen barsel, saa det er ogsaa nyt for mig

Anmeld

9. december 2012

henh01

Karina84 skriver:

Jeg kan godt forstaa hvorfor du synes det ikke giver mening

Jeg er ansat i en tidsbegrænset stilling, saa jeg skal paa Dagpenge igen her til januar. Saa her hedder barselsdagpenge gennem hele min barsel. Men det er ogsaa første gang jeg skal prøve det, ved storebror var jeg under uddannelse og havde ingen barsel, saa det er ogsaa nyt for mig

Der er så mange kringlet regler..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.