Graviditet, eller hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. december 2012

Tasjaxx

Hej piger - og måske mænd 

Jeg står i den uheldige situation at jeg havde sex med min kæreste torsdag (ikke at jeg synes at sex er uheldigt). Men da vi havde travlt med juleindkøb og jeg ved ikke hvad, glemte jeg p-pillen torsdag aften. Igår stod den igen på juleindkøb, og vi blev lige pludselig enige om at tag hen til svigermor, så igen igår fik jeg ikke taget min p-pille. Idag havde jeg noget meget lyserødt blod i trusserne da jeg skulle ud at tiss. Kan der være chance for at jeg er gravid? Det skal lige siges at jeg er i min første uge, begyndte på dem i mandags.

Knus og tak på forhånd.

Undskylder for eventuelle stavefejl - det er besværligt at skrive på mobilen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2012

Miss Kat

Hvis du ikke ønsker graviditet, vil jeg foreslå at du skynder dig at få en fortrydelsespille.

Anmeld

8. december 2012

Tasjaxx

Vi havde ikke regnet med at det skulle være nu - men vi ville blive lykkelige selv hvis det skulle ske nu 

Er bare i tvivl om, om jeg skal forsætte på p-pillerne, eller om der kan være risiko for at jeg er gravid.

Anmeld

8. december 2012

Tasjaxx

Miss Kat skriver:

Hvis du ikke ønsker graviditet, vil jeg foreslå at du skynder dig at få en fortrydelsespille.

Og forresten - tak for svar 

Anmeld

8. december 2012

Mor til Mike

Tasjaxx skriver:

Jeg står i den uheldige situation at jeg havde sex med min kæreste torsdag (ikke at jeg synes at sex er uheldigt). Men da vi havde travlt med juleindkøb og jeg ved ikke hvad, glemte jeg p-pillen torsdag aften. Igår stod den igen på juleindkøb, og vi blev lige pludselig enige om at tag hen til svigermor, så igen igår fik jeg ikke taget min p-pille. Idag havde jeg noget meget lyserødt blod i trusserne da jeg skulle ud at tiss. Kan der være chance for at jeg er gravid? Det skal lige siges at jeg er i min første uge, begyndte på dem i mandags.

Knus og tak på forhånd.

Jeg tror ikke du er blevet gravid af en glemt p-pille. Chancen for at blive gravid er der, men den er meget lav da du har taget dine p-piller de andre dage. 

For en sikkerhedsskyld burde du købe en fortrydelsespille, og så fortsætte med dine p-piller. 

Anmeld

9. december 2012

FrkZier

Tasjaxx skriver:

Knus og tak på forhånd.

risikoen er meget lille i det den p-pille du tager torsdag beskytter dig fredag, og hvis i havde sex torsdag og det var torsdag du glemte pillen har det ingen indvirkning på om du er beskyttet torsdag

Anmeld

9. december 2012

Miss Kat

Tasjaxx skriver:

Og forresten - tak for svar 

No problem, jeg havde forresten ikke set, du havde svaret før, fordi du ikke havde citeret dit svar.

Det ændrer jo naturligvis også mit svar, hvis I ville blive glade for en graviditet, men som de andre siger, er chancen nok uendeligt lille. Hvad har du valgt at gøre?

Anmeld

9. december 2012

Tasjaxx

Miss Kat skriver:

No problem, jeg havde forresten ikke set, du havde svaret før, fordi du ikke havde citeret dit svar.

Det ændrer jo naturligvis også mit svar, hvis I ville blive glade for en graviditet, men som de andre siger, er chancen nok uendeligt lille. Hvad har du valgt at gøre?

Kunne ikk lige helt finde ud af at citere 

Jeg tog min p-pille igår, men jeg er godt nok noget i tvivl. Ligemeget hvad har jeg tænkt mig at tage en graviditetstest her sidst på måneden, og så planlægge derudfra. 
Tror også jeg ringer til lægen imorgen, og får en snak med ham om, om hvad han synes jeg skal gøre ..

Anmeld

9. december 2012

Tasjaxx

FrkZier skriver:

risikoen er meget lille i det den p-pille du tager torsdag beskytter dig fredag, og hvis i havde sex torsdag og det var torsdag du glemte pillen har det ingen indvirkning på om du er beskyttet torsdag

Men jeg har læst mig frem til at sæd kan overleve ret lang tid i kroppen Så dermå jo være en vis chance .. Flere afmine veninder, og også min mor er blevet gravide på p-piller .. Hvis man skal have sikker sex, skal man vist slet ikke have sex

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.