KittyGirl skriver:
Ååååhhh der ligger ihvertfald to gaver i jeres bagagerum jeg ved min søn ønsker sig!! Tavlen og Duplo togbanen.. åhh altså!!!
Nå til dit spørgsmål, hvis i har pladsen så køb el bilen, bare husk at den går hurtigt tør for strøm 
Hvis jeg var jer - nu hvor i har muligheden, ville jeg købe tabletten... 
Vi giver vores søn på 2½
Den fjernstyrede bil som i også har købt 
8 Cars biler (de små)
Bruder traktor
Hummel undertøj (jeps, han kan ligeså godt lære der findes bløde pakker
)
Derudover ved jeg at han får el værktøj, en lastbil med lad til flere biler, Duplo Cars, Shake McQueen bil.
Købte de der 8 cars biler, fordi der så var en MASSE at pakke op
(det handler jo ikke om størrelsen, bare det at PAKKE op)
Jeg er selv fra en familie hvor jeg har været overdynget af gaver hver jul (min mor eeeelsker at give sine børn gaver - de skal have noget at pakke op)..
og jeg kan faktisk huske at da jeg kom lidt op i alderen var det pinligt at få så mange gaver.. for så mange fik de andre jo slet ikke
Så jeg løj altid om hvor mange jeg havde fået 
AAAJ hvor ville jeg gerne give Lasse den togbane...
og undskyld jeg ævler sådan.. sidder med eksamens læsning, og det var bare rart at få snakket om noget jordnært 
Tavlen var faktisk ikke så dyr i Bilka

( tror det var 200,- kroner )
Togbanen var også på tilbud til 650,- kr ( istedet for 900-1000)
Tror også Malik går helt amok når han ser togbanen.
Tror du han ville få noget ud af den? ( tabletten )
- vi har ikke ipad eller noget, så det eneste han har prøvede at spille på er min iphone.
Hvor skønt, han bliver da ellevild..
Hahaha, ej hvor sødt.. vi har også altid overdrevet lidt med gaver i vores familie. Men, der er jo hellere ikke noget bedre end at se andre blive glade for det man har købt til dem
( det kan jeg ihvertfald ikke få nok af )
Dog har vi lavede en aftale om at vi voksne max må gi' for 500,- kr per person også kan man overdrive ligeså meget man vil til ungerne.
( vi er kun mig, bror, mand, mor, far & Malik til jul )
Men, det bliver lidt svært at holde tror jeg..
Det skal du da ikke undskylde, bare hyggeligt

Hvad skal du op i?