Camilla.. skriver:
Hej søøøøde damer 
Min mor og mig har haft en hyggelig tur i fidels idag, for at købe gaver til Malik.
HOLD nu kæft, hvor skal man være hurtig. Jake og priaterne skibet, var udsolgt alle vegne
Nå. Men, vi fik købt en masse gode ting alligevel.
Nu mangler manden og jeg bare en sidste gave til ham.
Og vi kan ikke rigtig finde ud af om det skal være en tablet eller en el bil.
Så hjælp lige en gang..
Denne ?
http://www.br.dk/Kategorier/Apptoys/DENVER%20Tac-7 018%207,-p-,%20tablet.aspx?id=894367&vid=05124 3&sc_camp={627BAD7E-94AC-4BF1-95A1-B016F0B0B14 F}&cid=_cpc_xml_Kelkoo_xml&utm_source=kelk oodk&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkoocli ck&utm_term=DENVER+Tac-7018+7%26quot%3B+tablet
Eller Denne?
http://www.safeshopping.dk/produkter/536-el-biler/ 27331-el-bil-til-boern---roed-rex-6v/
Han er 2½ år og elsker alt med biler, men han kan også godt lide at spille på min telefon og se film.

Ååååhhh der ligger ihvertfald to gaver i jeres bagagerum jeg ved min søn ønsker sig!! Tavlen og Duplo togbanen.. åhh altså!!!
Nå til dit spørgsmål, hvis i har pladsen så køb el bilen, bare husk at den går hurtigt tør for strøm

Hvis jeg var jer - nu hvor i har muligheden, ville jeg købe tabletten...

Vi giver vores søn på 2½
Den fjernstyrede bil som i også har købt

8 Cars biler (de små)
Bruder traktor
Hummel undertøj (jeps, han kan ligeså godt lære der findes bløde pakker

)
Derudover ved jeg at han får el værktøj, en lastbil med lad til flere biler, Duplo Cars, Shake McQueen bil.
Købte de der 8 cars biler, fordi der så var en MASSE at pakke op

(det handler jo ikke om størrelsen, bare det at PAKKE op)
Jeg er selv fra en familie hvor jeg har været overdynget af gaver hver jul (min mor eeeelsker at give sine børn gaver - de skal have noget at pakke op)..
og jeg kan faktisk huske at da jeg kom lidt op i alderen var det pinligt at få så mange gaver.. for så mange fik de andre jo slet ikke

Så jeg løj altid om hvor mange jeg havde fået

AAAJ hvor ville jeg gerne give Lasse den togbane...
og undskyld jeg ævler sådan.. sidder med eksamens læsning, og det var bare rart at få snakket om noget jordnært