Hjælp lige mht. julegave til dreng på 2½

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.553 visninger
21 svar
0 synes godt om
7. december 2012

Camilla..

Hej søøøøde damer

Min mor og mig har haft en hyggelig tur i fidels idag, for at købe gaver til Malik.

HOLD nu kæft, hvor skal man være hurtig. Jake og priaterne skibet, var udsolgt alle vegne

Nå. Men, vi fik købt en masse gode ting alligevel.

Nu mangler manden og jeg bare en sidste gave til ham.

Og vi kan ikke rigtig finde ud af om det skal være en tablet eller en el bil.

Så hjælp lige en gang..

Denne ?

http://www.br.dk/Kategorier/Apptoys/DENVER%20Tac-7 018%207,-p-,%20tablet.aspx?id=894367&vid=05124 3&sc_camp={627BAD7E-94AC-4BF1-95A1-B016F0B0B14 F}&cid=_cpc_xml_Kelkoo_xml&utm_source=kelk oodk&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkoocli ck&utm_term=DENVER+Tac-7018+7%26quot%3B+tablet

Eller Denne?

http://www.safeshopping.dk/produkter/536-el-biler/ 27331-el-bil-til-boern---roed-rex-6v/

Han er 2½ år og elsker alt med biler, men han kan også godt lide at spille på min telefon og se film.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

Pige2009

Hvad giver I ham ellers?

Anmeld

7. december 2012

Camilla..

Hvad giver I ham ellers?

Har lige vedhæftede to billeder.

Men.

Tavle
Fiske spil
Stor Traktor
Stor Lastbil / Skraldevogn
Dino Dvd
En anden slags bil
Duplo Tog
Play mobile bus
Og en kæmpe pakke med tusser osv

Anmeld

7. december 2012

Pige2009

Camilla.. skriver:

Har lige vedhæftede to billeder.

Men.

Tavle
Fiske spil
Stor Traktor
Stor Lastbil / Skraldevogn
Dino Dvd
En anden slags bil
Duplo Tog
Play mobile bus
Og en kæmpe pakke med tusser osv

Nu spørger jeg nok dumt Men behøver han så have mere?

Anmeld

7. december 2012

Camilla..

Baagøe skriver:

Nu spørger jeg nok dumt Men behøver han så have mere?

Nej, det behøver han nok ikke men, men, men.

Det her er både gaver fra mig&manden, min mor og far.

Der var tilbud på rigtig meget af det.

Så efter vi snakkede sammen manden og jeg. Blev vi enige om at han skulle ha' en sidste gave, som så skulle være en af de to ting.

Bilen har vi ville købe længe, men. han har bare ikke haft alderne til det endnu.

Tablet, synes vi også kunne være rigtig smart da han godt kan lide at sidde og slappe af med at spille f.eks ( plus mor og far måske også kunne bruge den lidt )

Men, vi kan bare ikke finde ud af hvad vi skal vælge

Anmeld

7. december 2012

Pige2009

Camilla.. skriver:

Nej, det behøver han nok ikke men, men, men.

Det her er både gaver fra mig&manden, min mor og far.

Der var tilbud på rigtig meget af det.

Så efter vi snakkede sammen manden og jeg. Blev vi enige om at han skulle ha' en sidste gave, som så skulle være en af de to ting.

Bilen har vi ville købe længe, men. han har bare ikke haft alderne til det endnu.

Tablet, synes vi også kunne være rigtig smart da han godt kan lide at sidde og slappe af med at spille f.eks ( plus mor og far måske også kunne bruge den lidt )

Men, vi kan bare ikke finde ud af hvad vi skal vælge

Synes bare det virker helt vanvittigt med alle de ting, når I sætter overlæggeren så højt allerede i så lille en alder

Anmeld

7. december 2012

Camilla..

Baagøe skriver:

Synes bare det virker helt vanvittigt med alle de ting, når I sætter overlæggeren så højt allerede i så lille en alder

Det synes jeg nu ikke

men, okay. jeg har det også altid med at overdrive en smule.

Anmeld

7. december 2012

Pige2009

Camilla.. skriver:

Det synes jeg nu ikke

men, okay. jeg har det også altid med at overdrive en smule.

Laura får et Bobles tumledyr af os samt en Lotte- og Totte-bog. That's all. Hun er lige fyldt 3 år, så jeg mener det er ganske unødvendigt med en masse gaver i den alder

Anmeld

7. december 2012

Camilla..

Baagøe skriver:

Laura får et Bobles tumledyr af os samt en Lotte- og Totte-bog. That's all. Hun er lige fyldt 3 år, så jeg mener det er ganske unødvendigt med en masse gaver i den alder

Der er vi jo så forskellige.

Jeg vil gerne ha' at han har en masse at pakke op.

Men, det var jo ikke det mit spørgsmål gik ud på ( om hvor mange gaver )

Anmeld

7. december 2012

Ryberg

Camilla.. skriver:

Hej søøøøde damer

Min mor og mig har haft en hyggelig tur i fidels idag, for at købe gaver til Malik.

HOLD nu kæft, hvor skal man være hurtig. Jake og priaterne skibet, var udsolgt alle vegne

Nå. Men, vi fik købt en masse gode ting alligevel.

Nu mangler manden og jeg bare en sidste gave til ham.

Og vi kan ikke rigtig finde ud af om det skal være en tablet eller en el bil.

Så hjælp lige en gang..

Denne ?

http://www.br.dk/Kategorier/Apptoys/DENVER%20Tac-7 018%207,-p-,%20tablet.aspx?id=894367&vid=05124 3&sc_camp={627BAD7E-94AC-4BF1-95A1-B016F0B0B14 F}&cid=_cpc_xml_Kelkoo_xml&utm_source=kelk oodk&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkoocli ck&utm_term=DENVER+Tac-7018+7%26quot%3B+tablet

Eller Denne?

http://www.safeshopping.dk/produkter/536-el-biler/ 27331-el-bil-til-boern---roed-rex-6v/

Han er 2½ år og elsker alt med biler, men han kan også godt lide at spille på min telefon og se film.

Ååååhhh der ligger ihvertfald to gaver i jeres bagagerum jeg ved min søn ønsker sig!! Tavlen og Duplo togbanen.. åhh altså!!!

Nå til dit spørgsmål, hvis i har pladsen så køb el bilen, bare husk at den går hurtigt tør for strøm

Hvis jeg var jer - nu hvor i har muligheden, ville jeg købe tabletten...

Vi giver vores søn på 2½
Den fjernstyrede bil som i også har købt
8 Cars biler (de små)
Bruder traktor
Hummel undertøj (jeps, han kan ligeså godt lære der findes bløde pakker )

Derudover ved jeg at han får el værktøj, en lastbil med lad til flere biler, Duplo Cars, Shake McQueen bil.

Købte de der 8 cars biler, fordi der så var en MASSE at pakke op (det handler jo ikke om størrelsen, bare det at PAKKE op)

Jeg er selv fra en familie hvor jeg har været overdynget af gaver hver jul (min mor eeeelsker at give sine børn gaver - de skal have noget at pakke op)..
og jeg kan faktisk huske at da jeg kom lidt op i alderen var det pinligt at få så mange gaver.. for så mange fik de andre jo slet ikke Så jeg løj altid om hvor mange jeg havde fået

AAAJ hvor ville jeg gerne give Lasse den togbane...

og undskyld jeg ævler sådan.. sidder med eksamens læsning, og det var bare rart at få snakket om noget jordnært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.