Taco78 skriver:
Ja, Jeg poster lige mit indlæg herinde også, for der er ikke ret meget gang i februar gruppen 
I dag har jeg være til scanning og lægesamtale og jeg var ret spændt på, hvad de vurderede bettefisen til at være.. Det var stadig en dejlig dreng, der lå derinde
og i følge målene vurderede ham til at veje 1800 g, så det var ret gennemsnitlig (2% over den midterste kurve)
Jeg er 30+6
Så indtil videre ingen kæmpe baby til os (som min nr 2, der var 4800g og 58cm - den første var "kun" 4090g og 53cm) 
Lægesamtalen var igen en sludder for en sladder, hvor hun ikke rigtig kunne svare på vores spørgsmål, mest fordi de endnu ikke havde besluttet, om jeg skal føde i Svendborg eller Odense pga min blødersygdom... Så hun ville lige tage mig op på konference senere på dagen.. Jeg kunne ikke rigtig lade være med at grine lidt, da vi kørte derfra, for de vidste jo at jeg kom.... Så de kunne jo godt have undersøgt de ting inden.. Men men vi tog så ned i byen for at få brunch og købe julegaver, og inden vi havde sat os ned på cafeen, ringede lægen og sagde, at hun havde talt med overlægen (som vi talte med til den første lægesamtale) og de havde besluttet, at jeg skal føde på Svendborg og at hun havde bokket en tid til ks fredag d 1/2 kl 8.00 

Så jeg bliver altså mor for 3. gang d 1. februar 
De to store er faktisk også født på fredage
Lidt sjovt
Og så fik vi købt en del af julegaverne, det var rart
Så en dejlig fridag! Nu har jeg så kun 5 arbejdsdage tilbage og så står den på barsel 

Hmm ja det var da lidt fjollet de ik lige havde haft den snak inden i kom men lækkert at de så i det mindste fik ringet hurtigt tilbage til jer så i ik ska gå og tænke over det