Nu med dato.... ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
B&J skriver:

det var godt det lyder bare så voldsomt

Ja, det ved jeg godt Men det er heldigvis ikke hi hi

/ Taco78 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

B&J

Taco78 skriver:

Ja, det ved jeg godt Men det er heldigvis ikke hi hi

det var godt

Anmeld

8. december 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
B&J skriver:

det var godt

Og i øvrigt tak fordi I begge gad svare Det er lidt træls, hvis man har lavet et indlæg, og der ikke er nogen der kommenterer

/ Taco78 

Anmeld

8. december 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
TrineMine86 skriver:

Spændende det må være underligt at kende datoen så lang tid i forvejen, men det må også være skønt hihi.. Må man spørge hvilken slags bløder sygdom du har? 

Og i øvrigt tak fordi I begge gad svare Det er lidt træls, hvis man har lavet et indlæg, og der ikke er nogen der kommenterer

/ Taco78 

Anmeld

8. december 2012

L&V

Taco78 skriver:

Ja, Jeg poster lige mit indlæg herinde også, for der er ikke ret meget gang i februar gruppen 

I dag har jeg være til scanning og lægesamtale og jeg var ret spændt på, hvad de vurderede bettefisen til at være.. Det var stadig en dejlig dreng, der lå derinde og i følge målene vurderede ham til at veje 1800 g, så det var ret gennemsnitlig (2% over den midterste kurve) Jeg er 30+6

Så indtil videre ingen kæmpe baby til os (som min nr 2, der var 4800g og 58cm - den første var "kun" 4090g og 53cm)

Lægesamtalen var igen en sludder for en sladder, hvor hun ikke rigtig kunne svare på vores spørgsmål, mest fordi de endnu ikke havde besluttet, om jeg skal føde i Svendborg eller Odense pga min blødersygdom... Så hun ville lige tage mig op på konference senere på dagen.. Jeg kunne ikke rigtig lade være med at grine lidt, da vi kørte derfra, for de vidste jo at jeg kom.... Så de kunne jo godt have undersøgt de ting inden.. Men men vi tog så ned i byen for at få brunch og købe julegaver, og inden vi havde sat os ned på cafeen, ringede lægen og sagde, at hun havde talt med overlægen (som vi talte med til den første lægesamtale) og de havde besluttet, at jeg skal føde på Svendborg og at hun havde bokket en tid til ks fredag d 1/2 kl 8.00

Så jeg bliver altså mor for 3. gang d 1. februar De to store er faktisk også født på fredage Lidt sjovt  

Og så fik vi købt en del af julegaverne, det var rart Så en dejlig fridag! Nu har jeg så kun 5 arbejdsdage tilbage og så står den på barsel

Ej hvor fedt og ret vildt ku jeg forestille mig Hmm ja det var da lidt fjollet de ik lige havde haft den snak inden i kom men lækkert at de så i det mindste fik ringet hurtigt tilbage til jer så i ik ska gå og tænke over det

Anmeld

8. december 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Månsson skriver:

Ej hvor fedt og ret vildt ku jeg forestille mig Hmm ja det var da lidt fjollet de ik lige havde haft den snak inden i kom men lækkert at de så i det mindste fik ringet hurtigt tilbage til jer så i ik ska gå og tænke over det

Tak for dit svar Ja, det er vildt mærkeligt at vide det allerede - jeg ved ikke, om man plejer at få datoen at vide i så god tid!? Men dejligt hun ringede så hurtigt tilbage

Jeg kan ikke rigtig finde ud af med mig selv, om jeg har lyst til at dele datoen med alle, eller om vi skal holde det til familien og gode venner (og baby.dk ) Men det finder jeg vel ud af hen ad vejen

/ Taco78 

Anmeld

8. december 2012

L&V

Taco78 skriver:

Tak for dit svar Ja, det er vildt mærkeligt at vide det allerede - jeg ved ikke, om man plejer at få datoen at vide i så god tid!? Men dejligt hun ringede så hurtigt tilbage

Jeg kan ikke rigtig finde ud af med mig selv, om jeg har lyst til at dele datoen med alle, eller om vi skal holde det til familien og gode venner (og baby.dk ) Men det finder jeg vel ud af hen ad vejen

Åh det tør jeg ik sige men mon ik det er fordi du er flere gangs mor? Nej det kan jeg godt forstå du er lidt i tvivl om. Jeg ville nok holde informationerne ret tæt men sådan er jeg hvis generelt så alt andet ville være unaturligt for mig.. Men du ska jo gøre hvad der føles rigtigt for jer

Anmeld

8. december 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Månsson skriver:

Åh det tør jeg ik sige men mon ik det er fordi du er flere gangs mor? Nej det kan jeg godt forstå du er lidt i tvivl om. Jeg ville nok holde informationerne ret tæt men sådan er jeg hvis generelt så alt andet ville være unaturligt for mig.. Men du ska jo gøre hvad der føles rigtigt for jer

Ja, måske eller måske har det noget med min blødersygdom at gøre... Det er nu også lige meget

Nu må vi se, hvem der får det at vide   Herinde er jeg jo forholdsvis anonym

/ Taco78 

Anmeld

8. december 2012

B&J

Taco78 skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.