Guldkorn :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2012

MortilCilas

FrkZier skriver:

de bare forfærdelige.. og de ser SÅ onde ud!!

jeg er bare bange for de skider på mig

Jeg hørte som barn at krager prikker ens øjne ud så det er jeg bange for. Og var engang ved at blive angrebet af en måge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

MortilCilas

Gittemor09 skriver:

Ha ha ha ha her er sofie også "manden i huset"... indtil det kommer til edderkopper....

der kravlede en hos mine forældre den ene dag på gulvet ved siden af hende... hun hoppede en meter op i luften og skreg i vilden sky.... er sikker på hun kunne have holdt fast i en lampe i loftet hvis der hang sådan en....

ellers er vi ikke bange for noget...

men altså... det er da også tarveligt at larme når han ser tv... kan du ikke være bekendt  her skal jeg støvsuge inden sofie kommer hjem... for hvis hun ikke kan høre sit tv, så får jeg altså skideballe

Hahaha forh .. nogle skønne unger vi har!

Anmeld

7. december 2012

FrkZier

MortilCilas skriver:

Jeg hørte som barn at krager prikker ens øjne ud så det er jeg bange for. Og var engang ved at blive angrebet af en måge

jeg læste faktisk engang som 'barn' en bog som vidst hed noget med heks et eller andet, og den handlede faktisk om krager der angbreb og prikkede øjene ud haha, tænk engang - det var min yndlings bog dengang jeg selv havde lært at læse en bog fra ende til anden

Anmeld

7. december 2012

MortilCilas

FrkZier skriver:

jeg læste faktisk engang som 'barn' en bog som vidst hed noget med heks et eller andet, og den handlede faktisk om krager der angbreb og prikkede øjene ud haha, tænk engang - det var min yndlings bog dengang jeg selv havde lært at læse en bog fra ende til anden

Hehehe, skræmmende

Anmeld

7. december 2012

Gittemor09

MortilCilas skriver:

Hahaha forh .. nogle skønne unger vi har!

jaaah vi har så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.