Guldkorn :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.473 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. december 2012

MortilCilas

Nu bliver Cilas jo to år i næste måned, og nu er han begyndt med guldkorn! Kæft hvor er det skønt!

Her i går aftes sad vi og puttede inden han skulle i seng, hvor jeg får set der kravler en edderkop på sofaen (jeg kan dø når jeg ser en edderkop ) Jeg skreg op, tog en fjernbetjening og bankede den stakkels edderkop. I det jeg skreg kigger Cilas på mig og siger "ssssshyyy moar!"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

FrkZier

MortilCilas skriver:

Nu bliver Cilas jo to år i næste måned, og nu er han begyndt med guldkorn! Kæft hvor er det skønt!

Her i går aftes sad vi og puttede inden han skulle i seng, hvor jeg får set der kravler en edderkop på sofaen (jeg kan dø når jeg ser en edderkop ) Jeg skreg op, tog en fjernbetjening og bankede den stakkels edderkop. I det jeg skreg kigger Cilas på mig og siger "ssssshyyy moar!"

haha så kan du da også bare lade være med at larme så meget

og stakkels edderkop

Anmeld

7. december 2012

MortilCilas

FrkZier skriver:

haha så kan du da også bare lade være med at larme så meget

og stakkels edderkop

Ja, må lære at være stille! Manden i huset ville have ro

Ja men hold da op, jeg er virkelig bange for dem, og vil helst ikke have at Cilas skal være bange for dem, for så kan han jo fjerne dem for mig Men hjælper jo ikke hvis jeg hviser de er farlige :O

Anmeld

7. december 2012

FrkZier

MortilCilas skriver:

Ja, må lære at være stille! Manden i huset ville have ro

Ja men hold da op, jeg er virkelig bange for dem, og vil helst ikke have at Cilas skal være bange for dem, for så kan han jo fjerne dem for mig Men hjælper jo ikke hvis jeg hviser de er farlige :O

haha han skal jo have ro til at udrette mirakler den lille mand

jeg har aldrig forstået det der med at være bange for edderkopper, men det nok også fordi jeg altid har været glad for både, slanger, firben, edderkopper og alt der høre til

Anmeld

7. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hahahaha!

Anmeld

7. december 2012

MortilCilas

FrkZier skriver:

haha han skal jo have ro til at udrette mirakler den lille mand

jeg har aldrig forstået det der med at være bange for edderkopper, men det nok også fordi jeg altid har været glad for både, slanger, firben, edderkopper og alt der høre til

Jeg er på ingen måde bange for slanger, da min far havde en kæmpe da jeg var barn, har haft flere leguaner, osv. Så det genere mig ikke. MEN edderkopper .. ved ikke hvorfor jeg er så bange for dem synes nok de klamme

Anmeld

7. december 2012

FrkZier

MortilCilas skriver:

Jeg er på ingen måde bange for slanger, da min far havde en kæmpe da jeg var barn, har haft flere leguaner, osv. Så det genere mig ikke. MEN edderkopper .. ved ikke hvorfor jeg er så bange for dem synes nok de klamme

det lidt 'sjovt' at der er så mange der har det sådan med edderkopper - jeg personligt har intet i mod dem, tværtimod.. men så er jeg utrolig bange for noget så fjollet som fisk og det også bare en guldfsk i en bowle, kan blive helt panisk, og jeg VED det dumt, fordi jeg VED den ikke gør mig noget, men kan slet ikke styre det og for bare koldsved og alt muligt

Anmeld

7. december 2012

MortilCilas

FrkZier skriver:

det lidt 'sjovt' at der er så mange der har det sådan med edderkopper - jeg personligt har intet i mod dem, tværtimod.. men så er jeg utrolig bange for noget så fjollet som fisk og det også bare en guldfsk i en bowle, kan blive helt panisk, og jeg VED det dumt, fordi jeg VED den ikke gør mig noget, men kan slet ikke styre det og for bare koldsved og alt muligt

Erj! .. fisk .. det klamme at røre og så tinker de!

Jeg er lidt bange for måger og krager ..

Anmeld

7. december 2012

FrkZier

MortilCilas skriver:

Erj! .. fisk .. det klamme at røre og så tinker de!

Jeg er lidt bange for måger og krager ..

de bare forfærdelige.. og de ser SÅ onde ud!!

jeg er bare bange for de skider på mig

Anmeld

7. december 2012

Gittemor09

Ha ha ha ha her er sofie også "manden i huset"... indtil det kommer til edderkopper....

der kravlede en hos mine forældre den ene dag på gulvet ved siden af hende... hun hoppede en meter op i luften og skreg i vilden sky.... er sikker på hun kunne have holdt fast i en lampe i loftet hvis der hang sådan en....

ellers er vi ikke bange for noget...

men altså... det er da også tarveligt at larme når han ser tv... kan du ikke være bekendt  her skal jeg støvsuge inden sofie kommer hjem... for hvis hun ikke kan høre sit tv, så får jeg altså skideballe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.