Barsel slut....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. juni 2009

Sweet1978

Så sluttede mig barsel, havde heldigvis skrevet til kommunen igår hvornår det præcist var og det viste sig at være idag. Så har henvendt mig til Hk og AF, og skal nu have meldt ferie så jeg er sikker på at have fri sammen med tøserne. Har heldigvis 6 uger at tage af, så det skal bare lige godkendes af Hk.

Men bare underligt at kommunen ikke selv lige sender en heads up, det er snart... For man skal jo melde sig ledig på førstedagen for at være berretiget til dp, så det er rent held at jeg nåede at få besked ellers var det bare synd for mig..

Andre der har oplevet noget lignende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2009

Lise

Barsel? Til nu???

Prøvet noget lignende? Altså, selv have ansvar for at holde styr på hvornår barslen er slut. Ja, jeg har selv prøvet at have ansvaret for at skrive hvornår jeg var færdig på barsel - gør ALLE ikke det?

Anmeld

10. juni 2009

Kaufie

Det gav ligesom sig selv at min barsel sluttede da jeg startede på job.....

Men jeg har noget til gode - og det regner jeg da selv med at skulle fortælle dem hvornår starter og slutter....

Anmeld

10. juni 2009

ka li ja

har du holdt barsel i 2 år nu???
det fif gad jeg godt kunne....

nej jeg vil tro man selv skal holde styr på hvornår ens barsel er slut......

Anmeld

10. juni 2009

Sweet1978

Lise skriver:

Barsel? Til nu???

Prøvet noget lignende? Altså, selv have ansvar for at holde styr på hvornår barslen er slut. Ja, jeg har selv prøvet at have ansvaret for at skrive hvornår jeg var færdig på barsel - gør ALLE ikke det?

Jeg har været sygemeldt under min barsel og derfor er der blevet skubbet rundt på den og den dato jeg i sin tid aftalte med min arbejdsgiver holdt ikke stik. Min ansættelse var så også kun midlertidig og derfor nåede jeg ikke retur inden den ophørte og står nu som ledig. Jeg har fået EKG(elektrochok) under min depression som giver hukommelsestab, så nej jeg havde ikke selv styr på det og kommunen kender min situation, så kunne godt lige have været lidt obs.

Anmeld

10. juni 2009

ka li ja

kan du ikke bare ringe til dem og få en dato og så skrive den ned???

jeg husker helt elendigt, men skriver ting ned for at huske dem

Anmeld

10. juni 2009

Sweet1978

Jo det var jo på en måde også det jeg gjorde skrev en mail for at have det på skrift, men blev da så lidt chokeret over at det var idag. Og at jeg intet havde hørt, hvis jeg ikke selv var blevet obs på at det nok var snart, havde jeg bare været på røven...

Anmeld

10. juni 2009

ka li ja

har du ikke en kalender???

jeg har altid min til at ligge på køkkenbordet, og der står stort set alt i!

Anmeld

10. juni 2009

Sweet1978

ka li ja skriver:

har du ikke en kalender???

jeg har altid min til at ligge på køkkenbordet, og der står stort set alt i!

Jo det har jeg og fører den punktligt men har på intet tidspunkt fået oplyst den nye slutdato efter barslen belv genaktiveret.

Anmeld

10. juni 2009

ka li ja

Sweet1978 skriver:

Jo det har jeg og fører den punktligt men har på intet tidspunkt fået oplyst den nye slutdato efter barslen belv genaktiveret.

nej men jeg tror altså selv man skal regne sig frem til det. og er man i tvivl kan man jo ringe der ind.
for det første er det kommunen vi snakker om... de er langsomme til ALT!
og for det andet, så er vi alle voksne mennesker som burde holde styr på sådan noget selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.