iPhone 4's 16 gb sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
561 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. december 2012

AMM00

Hejsa jeg vil gerne sælge min iPhone 4's 16 gb da jeg har fået en iPhone 5.. Den er helt ny og fejler intet.. Der er stadig to års garanti.. Sælges for 3500 pp. Skriv hvis du er int. Så kan jeg sende billeder på mail.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

AMM00

Denne besked er markeret som værende en ugyldig opning.

Den er forresten hvid

Anmeld

7. december 2012

AMM00

Denne besked er markeret som værende en ugyldig opning.

Anmeld

8. december 2012

AMM00

12. december 2012

AMM00

Bliver sat ned til 3000 inkl Porto hvis nogle er int

Anmeld

19. december 2012

AMM00

Nogle int?

Anmeld

19. december 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Maro00 skriver:

Bliver sat ned til 3000 inkl Porto hvis nogle er int

Jeg kunne godt være interesseret. Jeg har forresten en næsten ny bæresele fra baby Björn (synergi) koster 1200 ibutikkerne endnu. Vi kunne evt lave en bytte handel og penge oven i ? 

Anmeld

19. december 2012

AMM00

Aisha skriver:

Jeg kunne godt være interesseret. Jeg har forresten en næsten ny bæresele fra baby Björn (synergi) koster 1200 ibutikkerne endnu. Vi kunne evt lave en bytte handel og penge oven i ? 

Står og mangler sådan en passer den til 3 mdr gammel baby? Er den god og behagelig for babyen hvor han sidder godt? For tænker at hvis vi er ude og gå så skal han sidde i den for skal nemli rejse så hvis den er god og behagelig for baby kan vi godt lave en byttehandel plus penge

Anmeld

19. december 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Maro00 skriver:

Står og mangler sådan en passer den til 3 mdr gammel baby? Er den god og behagelig for babyen hvor han sidder godt? For tænker at hvis vi er ude og gå så skal han sidde i den for skal nemli rejse så hvis den er god og behagelig for baby kan vi godt lave en byttehandel plus penge

Det er den bedste af Baby Bjōrn bæreselerne. Jeg har været så glad for den. Du kan læse om den på nettet. Det er ikke en af de billige modellen hedder Synergi og den er sort. Har selv taget den med til en tur i Tyrkiet (alanya) men der var min søn 7 måneder gammel og synes egentlig han var ret tung så det var min mand der havde bæreselen på. Du må godt skrive privat 

Anmeld

19. december 2012

AMM00

Aisha skriver:

Det er den bedste af Baby Bjōrn bæreselerne. Jeg har været så glad for den. Du kan læse om den på nettet. Det er ikke en af de billige modellen hedder Synergi og den er sort. Har selv taget den med til en tur i Tyrkiet (alanya) men der var min søn 7 måneder gammel og synes egentlig han var ret tung så det var min mand der havde bæreselen på. Du må godt skrive privat 

Har sendt dig en pb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.