Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ååååååååh ja!
jeg har haft vildt meget luft i maven siden DAG 1!!!
Og der er ikke rigtig tegn på det forsvinder lige pt. (27+0)
Og kender op til flere der også har "lidt" af luft i maven..
ORK ja... og hos mig satte luften sig fast.. det gjorde naller.. så måtte ligge med røven i vejret på alle 4 for at få tvunget luften ud.. hihi...
RikkeThygesen skriver: ååååååååh ja! jeg har haft vildt meget luft i maven siden DAG 1!!! Og der er ikke rigtig tegn på det forsvinder lige pt. (27+0) Og kender op til flere der også har "lidt" af luft i maven..
Musse21 skriver: Hej Har simpelthen fået så meget luft i maven det er helt vildt... Er det normalt i graviditeten? Er i uge 17 nu..
Hej Har simpelthen fået så meget luft i maven det er helt vildt... Er det normalt i graviditeten? Er i uge 17 nu..
jeg er i 20. uge og har stadig utrolig meget luft i maven min kæreste har lidt ondt af sig selv nogen gange haha
Kamulla skriver: ORK ja... og hos mig satte luften sig fast.. det gjorde naller.. så måtte ligge med røven i vejret på alle 4 for at få tvunget luften ud.. hihi...
Miss BananaHammock skriver: Ohhh yeah! Aldrig gå bag en gravid som jeg plejer at sige!
Ohhh yeah! Aldrig gå bag en gravid som jeg plejer at sige!
FrkZier skriver: jeg er i 20. uge og har stadig utrolig meget luft i maven min kæreste har lidt ondt af sig selv nogen gange haha
Musse21 skriver: Ja stakkels de mænd Mine lugter heldigvis ikke.. Men det er sku ikke særlig charmerende..
Ja stakkels de mænd Mine lugter heldigvis ikke.. Men det er sku ikke særlig charmerende..
haha det kan jeg desværre ikke prale af - mine kan gøre min ellers så store og macho mand til knap så macho
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128