Chokolade..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.156 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. december 2012

Fine_007

Hej piger, 

Hvordan har/havde I det med søde sager under jeres graviditet? Er jeg den eneste, der er mere eller mindre afhængig?

De sidste par uger har jeg været besat af et sultent chokolade-monster, som bare KRÆVER chokolade hver dag 

Jeg ved, at det umuligt kan være helt sundt for lillemanden (og for min figur), at jeg er blevet så glad for søde sager.. men iiiiihhh, jeg kan bare ikke finde en lækker og sund erstatning for min chokolade!!

Hilsen Josephine 29+0 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

Camilla..

Fine_007 skriver:

Hej piger, 

Hvordan har/havde I det med søde sager under jeres graviditet? Er jeg den eneste, der er mere eller mindre afhængig?

De sidste par uger har jeg været besat af et sultent chokolade-monster, som bare KRÆVER chokolade hver dag 

Jeg ved, at det umuligt kan være helt sundt for lillemanden (og for min figur), at jeg er blevet så glad for søde sager.. men iiiiihhh, jeg kan bare ikke finde en lækker og sund erstatning for min chokolade!!

Hilsen Josephine 29+0 

Da jeg var gravid med Malik skulle jeg bare ha' en KitKat hverdag.

Og chips spiste jeg også rigtig meget.

Synes altid man høre, at folk for lyst til en masse underlige ting

Anmeld

6. december 2012

Lullaby

Nope, her er det appelsiner

Anmeld

6. december 2012

Musen5

Hej piger, 

Hilsen Josephine 29+0 

Jeg havde det sådan m drueagurker første gang, Blåbær anden gang, saltstænger tredje gang og marineret ingefær fjerde og sidste gang.

Har aldrig haft det med chokolade ...

/Mette

Anmeld

6. december 2012

Fine_007

Lullaby skriver:

Nope, her er det appelsiner

Det kan jeg godt misunde en lille smule 

Anmeld

6. december 2012

Fine_007

Camilla.. skriver:

Da jeg var gravid med Malik skulle jeg bare ha' en KitKat hverdag.

Og chips spiste jeg også rigtig meget.

Synes altid man høre, at folk for lyst til en masse underlige ting

Ja, du har ret.. 

og godt at høre, man ikke er den eneste. Her spiser jeg twix næsten hver dag! 

Anmeld

6. december 2012

Nadia&Daniel

Fine_007 skriver:

Hej piger, 

Hilsen Josephine 29+0 

Da jeg ventede vores første - kunne jeg stå op kl. 4 om morgen og have lysten til syltede agurker.. Og kunne brække mig ved tanken om sukker..

Da jeg så ventede Laura, kunne jeg spise sukker/vingummi 24-7 (gjorde det heldigvis ikke), og jeg kunne brække mig ved tanken om syltede agurker - selv når andre spiste det, måtte jeg forlade rummet, selv lejligheden nogle gange..

Anmeld

6. december 2012

Camilla30

Jeg har haft det meget med appelsiner, danske æbler og nu clementiner Jeg fik dog et flip på et tidspunkt med nutella, noget jeg aldrig har været vild med før og noget vi kun har i huset da min kæreste spiser det en sjælden gang imellem, jeg spiste et glas på 400 gram på lidt over en uge og stod op om natten for at lave nutellamadder heldigvis gik det hurtigt over og nu kunne jeg slet ikke forestille mig at spise det...

Hilsner fra Camilla.

Anmeld

6. december 2012

Miss Church

Fine_007 skriver:

Hej piger, 

Hilsen Josephine 29+0 

Jeg spiser slik hver dag Må bare have sukker! Jeg spiser tilgengæld også rigtig meget frugt

Anmeld

6. december 2012

Miss BananaHammock

Er sukkerafhængig! Og det er bare ekstra svært når man er sygemeldt (nu på barsel) for så har man masser af tid til at tænke over det man ikke må Så jeg giver mig selv lov det meste af tiden og lader det være det. Skal nok tabe det igen bagefter, plus er stadig under 15kg så jeg tager det ikke så tungt, så længe jeg sørger for også at få fibre og grønsager og en masse lækker sundt til junior.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.