Kommunen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2012

Camilla <3

Jeg havde taget et indskudslån.  

Der er ingen renter, så længe du bor i den lejlighed du har lånt til, i op til 5 år.  

Held & lykke med det hele, håber det løster sig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

hvis man selv har pengene til et indskud til ens lejlighed - kan man så låne et lille beløb til møbler på kommunen ? ..

jeg mangler næsten alle møbler ..

Låne hele indskudet ved kommunen, og køb møbler for dine egne penge, og smid overskudet a pengene i lånet ! Men sørg for kommunen IKKE kender til de penge du HAR, for så kan du ikk låne !!

Anmeld

7. december 2012

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

du kan søge om det der hedder et etablesering (staves) beløb...

det er nemlig til møbler

hvordan forgår det så ? med at betale af og hvad kan man låne?

Anmeld

7. december 2012

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Låne hele indskudet ved kommunen, og køb møbler for dine egne penge, og smid overskudet a pengene i lånet ! Men sørg for kommunen IKKE kender til de penge du HAR, for så kan du ikk låne !!

vil de ikk altid ku gå ind og se at de har været registeret (staves) på min konto?

Anmeld

7. december 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

hvordan forgår det så ? med at betale af og hvad kan man låne?

ja, der betaler man et par hundrede af hver måned... de regner udfra ens indtægt og udgifter hvad man skal betale af, og hvor meget man kan få...

så kan ikke umiddelbart sige hvad du kan få....!!

Anmeld

7. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

vil de ikk altid ku gå ind og se at de har været registeret (staves) på min konto?

Øhm, du har jo en grund til de er væk, pga fx I er gået fra hinanden og du skal jo derfor have noget...
Jeg fik at vide, jeg bare skulle sige jeg havde brugt pengene på møbler, hvis de undrede sig..
Men lånet udregnes også på din indtægt og kun den, hvis jeg ikke tager helt fejl..

Anmeld

7. december 2012

TR

Synes bare det træls at skylde 17.300 til kommunen der går jo ÅR før jeg r ude af det igen

Du kan jo bare sige du ca tager halv delen til indskud og så låne resten af kommunen .. 

- Det andet halv hæver du selvf. inden og så har du dem til møbler . 

( eller regner på hvad møbler vil kost , tager det beløb fra og bruger resten på indskud .. Det også en mulighed .

du bestemmer du jo selv hvor hurtig det skal gå med at få dem betalt af. 

Anmeld

7. december 2012

Kay

Anonym skriver:

R jeg så ikk nødt til at fjerne nogen af dem til møbler og så høre dem om det sudste til indskud

jo det er du nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.