Kommunen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.422 visninger
27 svar
0 synes godt om
6. december 2012

Anonym trådstarter

hvis man selv har pengene til et indskud til ens lejlighed - kan man så låne et lille beløb til møbler på kommunen ? ..

jeg mangler næsten alle møbler ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

B&J

Ved jeg desværre ikke de har gjodt der er mange ting man ikke kan men ring op på kommunen imorgen for det er sikkert noget du skal søge om

Anmeld

6. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Ved jeg desværre ikke de har gjodt der er mange ting man ikke kan men ring op på kommunen imorgen for det er sikkert noget du skal søge om

Jaah r bare på røven da jeg ikk vil skabe for meget gæld..

Anmeld

6. december 2012

LilleSmølf

Afhængig af ens situation er de nogle gange villige til at betale for inskuddet, hvor du så skal betale dem (kommunen) tilbage med et fast beløb hver måned.

Kan intet love dig men der er en lille mulighed i hver fald (:

Anmeld

6. december 2012

Chili-mor

hmm.. tror det ville være nemmere at søge om indskuddet, og så bruge din opsparing på møbler... nu ved jeg ikk hvilken kommune du bor i eller noget, men møbler osv er forbrug.. og tror sq ikk man kan lave et forbrugs lån ved kommunen.. jeg tvivler..

Anmeld

6. december 2012

Mom2

Anonym skriver:

hvis man selv har pengene til et indskud til ens lejlighed - kan man så låne et lille beløb til møbler på kommunen ? ..

jeg mangler næsten alle møbler ..

Jeg ville få hævet de penge der er opsparet til indskud og så søge om indskudslån ved kommunen i steder for, for som en anden sagde er jeg ret sikker på, at kommunen ikke låner en penge til forbrug som møbler er, hvor nødvendige de end er..

Anmeld

6. december 2012

Anonym trådstarter

Christina9870 skriver:

Jeg ville få hævet de penge der er opsparet til indskud og så søge om indskudslån ved kommunen i steder for, for som en anden sagde er jeg ret sikker på, at kommunen ikke låner en penge til forbrug som møbler er, hvor nødvendige de end er..

Synes bare det træls at skylde 17.300 til kommunen der går jo ÅR før jeg r ude af det igen

Anmeld

6. december 2012

MogN

Hvis du har en opsparing så har du jo vist at du kan sparer op så er der ingen mulighed for at låne lidt i banken

Anmeld

6. december 2012

Kay

Anonym skriver:

Synes bare det træls at skylde 17.300 til kommunen der går jo ÅR før jeg r ude af det igen

jeg tænker at kommunen måske er mere villig til at låne dig fx. 7500 kr. til resten af et indskud hvis du kommer og siger du mangler det og så er det jo ik mange penge du skylder dem

Anmeld

6. december 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

jeg tænker at kommunen måske er mere villig til at låne dig fx. 7500 kr. til resten af et indskud hvis du kommer og siger du mangler det og så er det jo ik mange penge du skylder dem

Jamen mangler jo os møbler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.