Julehilsen til vuggestuen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2012

MajseMaja

AnneBJ skriver:

Jeg er ret sikker på det er de færreste pædagoger der får julegave af deres arbejdsplads... Jeg har endnu ikke oplevet det, trods ansættelse 5 forskellige steder.. 

Jeg er selv pæd. studerende og har fået julegave i alle de tre praktikker hvor jeg har været, så det er vidst op til ledelsen, økonomien og prioteter..

Vi giver en æske med nogle lækre fyldte chokolader og et julekort til min søns vuggestue, jeg syntes det er en fin tanke, at vise man værdsætter deres arbejde. Jeg har selv oplevet at få julegaver eller afskedsgaver af forældre/børn og det varmer.. For det er tanken der tæller, at der er nogen der tænker på DIG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

Ullaen

Jeg tænker ikke at det skal være som julegave til personalet, mere som påskønning.... om de får julegave eller ej, påvirker ikke mit valg

Anmeld

7. december 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, vi giver ikke noget og har aldrig gjort det, og påtænker heller ikke, at gøre det. Synes ikke, at det passer ind.

De havde også hængt et skilt op, at man gerne måtte give en lille ting til deres julefrokost. Jeg må sige, at jeg var dybt forarget. Jeg arbejder også på et offentligt sted og kunne da aldrig drømme om, at spørge mine brugere om de gav noget til vores julefrokost.

Anmeld

7. december 2012

TaAsJu

Ullaen skriver:

Hej Piger.

Hvad gør I der har barn i vuggestue, giver I noget til pædagogerne?? Evt en fælles spiselig ting eller viser I på en anden måde at I påskønner deres arbejde??

Glæder mig til at se hvad I andre gør, da jeg selv overvejer hvad vi skal finde på....

Nu har vi ikke en i vuggestuen, men i bh.. Og de får lidt julebag ned for jeg at vise de gør et kanon arbejde for os og vores datter.. De fortjener virkelig noget.. 

og jeg ville mene det er tanken der tæller 

Anmeld

7. december 2012

SaNiNa

MoarHvidovre skriver:

Nej, vi giver ikke noget og har aldrig gjort det, og påtænker heller ikke, at gøre det. Synes ikke, at det passer ind.

De havde også hængt et skilt op, at man gerne måtte give en lille ting til deres julefrokost. Jeg må sige, at jeg var dybt forarget. Jeg arbejder også på et offentligt sted og kunne da aldrig drømme om, at spørge mine brugere om de gav noget til vores julefrokost.

Det er da også noget så frækt at sætte en seddel op...

Det er vores første jul i bh og ved ikke rigtig om de får noget eller hvad vi lige gør.

I dp fik vores dp´er lidt lækkert ckokolade og te og det gør han også i år bare af lillesøster

Anmeld

7. december 2012

Lone Jakobsen

jeg har ikke rigtigt tænkt på om de skal have noget i børnehaven endnu. men en lille dåse med småkager var måske ikke nogen dårlig ide

til gengæld har vi allerede nu foræret en stor dåse julesnolder til min mellemste søns skole. han går på en meget lille skole, og det team af lærer de har derude er bare noget helt specielt. de har gjort rigtigt meget for min søn, og det synes jeg var vigtigt at vise dem.

Anmeld

17. december 2012

Father

AnneBJ skriver:

Jeg er ret sikker på det er de færreste pædagoger der får julegave af deres arbejdsplads... Jeg har endnu ikke oplevet det, trods ansættelse 5 forskellige steder.. 

Jeg er overbevist om, at hvis man er offentligt ansat, at man så får julegave. Sådan er det ihvertfald i Københavns Socialforvaltning. Skal ikke kunne udtale mig om andre kommuners praksis, eller private arbejdspladser.

Anmeld

17. december 2012

Loa

Father skriver:

Jeg er overbevist om, at hvis man er offentligt ansat, at man så får julegave. Sådan er det ihvertfald i Københavns Socialforvaltning. Skal ikke kunne udtale mig om andre kommuners praksis, eller private arbejdspladser.

Tror du virkelig alle offentlige ansatte får julegave? Hvem betaler det?
Men vil jeg da se frem til, arbejder selv på Rigshospitalet og tvivler sgu på samtlige derude får en gave

Anmeld

17. december 2012

Laulund87

Jeg har arbejdet i både vuggestue og børnehave og vi fik julegave, endda i den dyre ende.

Når det er sagt, har jeg haft bagt pebernødder og sat ind på Marias stue til både børn og pædagoger.

Hun holdt i fredags og der lavede jeg en kurv med en masse julegodter. Både fordi det er jul og fordi vi gerne ville vise at vi er glade for at de har passet hende i to år

Anmeld

17. december 2012

Father

Loa skriver:

Tror du virkelig alle offentlige ansatte får julegave? Hvem betaler det?
Men vil jeg da se frem til, arbejder selv på Rigshospitalet og tvivler sgu på samtlige derude får en gave

Det var sådan set mit indtryk, at alle offentligt ansatte fik en julegave. En flaske vin eller noget i den stil, men der er jeg måske forkert på den. Ikke at det ændrer noget ved min mening vedr. at give julegaver, eller gave generelt, til pædagoger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.