Julehilsen til vuggestuen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.957 visninger
19 svar
0 synes godt om
6. december 2012

Ullaen

Hej Piger.

Hvad gør I der har barn i vuggestue, giver I noget til pædagogerne?? Evt en fælles spiselig ting eller viser I på en anden måde at I påskønner deres arbejde??

Glæder mig til at se hvad I andre gør, da jeg selv overvejer hvad vi skal finde på....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

Father

Ullaen skriver:

Hej Piger.

Hvad gør I der har barn i vuggestue, giver I noget til pædagogerne?? Evt en fælles spiselig ting eller viser I på en anden måde at I påskønner deres arbejde??

Glæder mig til at se hvad I andre gør, da jeg selv overvejer hvad vi skal finde på....

Jeg har debateret med min kæreste om dette emne, hun er pro og jeg er imod.

Jeg kan godt se ideèn med, at vise at man påskønner deres arbejde. Men det er jo lge hvad det er, arbejde og det får de løn for. Hvis forældre samler sammen og giver en fælles gave, kan jeg bedre se formålet.

I disse tider, med regn, slud og sne er jeg mere tilbøjelig til, at vise postbuddet, at jeg påskønner hans arbejde.

Anmeld

6. december 2012

Sara.

Hej

Sidste år gav jeg noget chokolade og et julekort, som de så ku ha til deres pauser.

Vil gerne vise at jeg synes de gør et dejligt stykke arbejde, og at vi er glade for dem!

Lige nu er vi ved at flytte og mine børn startede i ny institution i Mårslet i mandags. Så synes det er underligt at give dem noget nu. Men de får nok noget guf til personale pauserne engang i foråret. Som tak for en god indkøring osv.

Anmeld

6. december 2012

Sara.

Father skriver:

Jeg har debateret med min kæreste om dette emne, hun er pro og jeg er imod.

Jeg kan godt se ideèn med, at vise at man påskønner deres arbejde. Men det er jo lge hvad det er, arbejde og det får de løn for. Hvis forældre samler sammen og giver en fælles gave, kan jeg bedre se formålet.

I disse tider, med regn, slud og sne er jeg mere tilbøjelig til, at vise postbuddet, at jeg påskønner hans arbejde.

Det er et arbejde ja

Men der er da mange der får julegave af arbejdet

Jeg kan ikke se det forkerte i det. Synes det er en sød tanke, og en måde at vise på at jeg synes de gør et godt stykke arbejde.

Anmeld

6. december 2012

Kay

de fleste pædagoger (inc mig selv) elsker noget spiseligt her i den søde jule tid

og det er jo altid rat at blive påskønnet for sit arbejde jeg plejer selv at give en lille ting til postbudet og til vores gårmænd der er så søde  og jeg ved at mine forældre giver deres skralde mand en lille ting

syntes det er så hyggeligt

Anmeld

6. december 2012

Father

Sara. skriver:

Det er et arbejde ja

Men der er da mange der får julegave af arbejdet

Jeg kan ikke se det forkerte i det. Synes det er en sød tanke, og en måde at vise på at jeg synes de gør et godt stykke arbejde.

Jeg er sikker på at pædagoger også får julegaver AF deres arbejdsplads, men vi som forældre er jo ikke arbejdsgivere.

Jeg syntes det en sød idè, men mener det er forkert.

Anmeld

6. december 2012

Ullaen

Father skriver:

Jeg er sikker på at pædagoger også får julegaver AF deres arbejdsplads, men vi som forældre er jo ikke arbejdsgivere.

Uha... kan se at det er et lidt ømt punkt, tænkte bare på det nu der har været flere tråde med gaver til dp mødre og det er vel det samme ??

Jeg ved godt at de bare gør deres arbejde, men vi er taknemmelige for at de gør det - ligesom vi kan finde på at påskønne posten, skraldemanden og kassedamen i netto, det er bare ikke en selvfølge at alle gør deres job godt og specielt ikke når det kommer til vores "guldklump".

Det skal slet ikke menes forkert og det skal bestemt ikke medføre "ændret adfærd" eller forskels behandling overfor vores datter, men mere som "tak for i er som i er"

Anmeld

6. december 2012

Sara.

Father skriver:

Der er jeg af modsat overbevisning.

Tror nemlig ikke at de fleste pædagoger får gaver af arbejdspladsen. Det tror jeg faktisk slet ikke at de må....

(nu er jeg kun pæd. studerende, så ved det ikke.)

Anmeld

6. december 2012

AnneBJ

Sara. skriver:

Der er jeg af modsat overbevisning.

Tror nemlig ikke at de fleste pædagoger får gaver af arbejdspladsen. Det tror jeg faktisk slet ikke at de må....

(nu er jeg kun pæd. studerende, så ved det ikke.)

Også pæd stud. men enig... 

Vi giver vores søns stuepersonale en æske merci til deling - de får den imorgen, så kan de hygge med den på arbejdet i december eller dele den op og få med hjem, inden nogle når at gå på juleferie osv.

Anmeld

6. december 2012

AnneBJ

Father skriver:

Jeg er ret sikker på det er de færreste pædagoger der får julegave af deres arbejdsplads... Jeg har endnu ikke oplevet det, trods ansættelse 5 forskellige steder.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.