Puha, er så nervøs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. december 2012

lillemusen10

Jeg er nu gravid igen... med 3 SA i baggagen er jeg bare så nervøs for om det nu kan gå godt denne gang.

Jeg har fået tid til en TS d. 13/12, hvor jeg vil være 6+0. Jeg skal til OUH, hvor jeg følges pga. mine tidligere aborter. Denne gang tager jeg desuden hjertemagnyl og crinone (ad noget ulækkert stads!)

Jeg kan bare næsten ikke slappe af, går hele tiden og tænker på, hvordan det skal gå til scanningen i næste uge. Har aldrig oplevet noget positivt ved en TS...

Desværre skal jeg afsted til scanning alene, da kæresten skal arbejde og vi ikke kan bede om fri, da ingen jo kender til graviditeten endnu. Så jeg må væbne mig med mod og tror inderst inde jeg også forbereder mig selv på det værste, når jeg nu skal stå med det selv.

Vil ikke andet med indlægget end dele mine bekymringer med nogle. Det er svært at gå med selv, når det er hemmeligt for omverdenen. Håber nu alligevel der snart er optur på vej til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

Christina :-)

lillemusen10 skriver:

Jeg er nu gravid igen... med 3 SA i baggagen er jeg bare så nervøs for om det nu kan gå godt denne gang.

Jeg har fået tid til en TS d. 13/12, hvor jeg vil være 6+0. Jeg skal til OUH, hvor jeg følges pga. mine tidligere aborter. Denne gang tager jeg desuden hjertemagnyl og crinone (ad noget ulækkert stads!)

Jeg kan bare næsten ikke slappe af, går hele tiden og tænker på, hvordan det skal gå til scanningen i næste uge. Har aldrig oplevet noget positivt ved en TS...

Desværre skal jeg afsted til scanning alene, da kæresten skal arbejde og vi ikke kan bede om fri, da ingen jo kender til graviditeten endnu. Så jeg må væbne mig med mod og tror inderst inde jeg også forbereder mig selv på det værste, når jeg nu skal stå med det selv.

Vil ikke andet med indlægget end dele mine bekymringer med nogle. Det er svært at gå med selv, når det er hemmeligt for omverdenen. Håber nu alligevel der snart er optur på vej til mig

Ville ik gå uden og for det går godt den her gang

Anmeld

6. december 2012

lillemusen10

Ville ik gå uden og for det går godt den her gang

Det var sødt af dig at lægge en kommentar. Håber dine krydsede fingre hjælper

Tillykke til dig med din graviditet. Håber din NF går godt i morgen.

Anmeld

6. december 2012

lillemusen10 skriver:

Det var sødt af dig at lægge en kommentar. Håber dine krydsede fingre hjælper

Tillykke til dig med din veloverståede NF

Jeg skal til nf imorgen og jeg er nervøs

Anmeld

6. december 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
lillemusen10 skriver:

Puha det bliver en hård uge for dig/jer Sender en KÆMPE krammer!!!! Har du ikke en anden, du kan tage med - din mor eller en veninde?

Håber rigtig meget at den lille spire bliver derinde denne gang - lige indtil den har vokset sig stor og stærk og er klar til at komme ud og møde sin mor og far

/ Taco78 

Anmeld

6. december 2012

lillemusen10

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Jeg skal til nf imorgen og jeg er nervøs

Det så jeg også lige, at det først var i morgen. så rettede lige mit sidste indlæg - men du var hurtig Håber det kommer til at gå godt! Du må lave en update i morgen.

Anmeld

6. december 2012

lillemusen10 skriver:

Det så jeg også lige, at det først var i morgen. så rettede lige mit sidste indlæg - men du var hurtig Håber det kommer til at gå godt! Du må lave en update i morgen.

Hehe så jeg nu at du havede og er ked af de sa du har haft håber den sidder godt nu

Anmeld

6. december 2012

lillemusen10

Taco78 skriver:

Puha det bliver en hård uge for dig/jer Sender en KÆMPE krammer!!!! Har du ikke en anden, du kan tage med - din mor eller en veninde?

Håber rigtig meget at den lille spire bliver derinde denne gang - lige indtil den har vokset sig stor og stærk og er klar til at komme ud og møde sin mor og far

Tak for din besked.

Jeg har valgt slet ikke at sige noget til nogle så tidligt denne gang. De andre gange er det gået galt og jeg vil rigtig gerne kunne komme med en glædelig nyhed. Så jeg bider det i mig denne gang, i hvert fald til vi har set liv.

At fortælle det og så en uge senere skulle sige det gik galt igen.... det er hårdt! Det vil jeg gerne undgå denne gang.

Anmeld

6. december 2012

lillemusen10

Forsøger at lave flere aftaler med veninder den næste uge, så tiden kommer til at gå. Jeg har desuden noget skole, hvor jeg skal have læst til udover arbejde.

Men det ligger alligevel og lurer i baghovedet og toiletbesøg er rent mareridt!!!

Anmeld

6. december 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
lillemusen10 skriver:

Tak for din besked.

Jeg har valgt slet ikke at sige noget til nogle så tidligt denne gang. De andre gange er det gået galt og jeg vil rigtig gerne kunne komme med en glædelig nyhed. Så jeg bider det i mig denne gang, i hvert fald til vi har set liv.

At fortælle det og så en uge senere skulle sige det gik galt igen.... det er hårdt! Det vil jeg gerne undgå denne gang.

Det forstår jeg også godt Det var bare, om der måske var en enkelt du kunne dele det med - så du ikke skulle tage til den scanning alene Men håber du efter scanningen, kan juble og give din kæreste en dejlig besked Krydser fingre for dig

/ Taco78 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.