Påklædning i Voksiposen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

GUSO

Ditte_Marie skriver:

Min datter er også en varm pige
Men det kunne være dejligt at hun ikke skulle pakkes ind i alt muligt..

Altså hvis jeg var dig ville jeg ikke tøve med at købe en voksi, så ville jeg prøve mig frem med påklædningen, først putte i alm tøj plus evt en fleecejakke og hue og så ville jeg gradvist tage mere tøj af hvis det er for varmt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

lilledittemor

GUSO skriver:

Altså hvis jeg var dig ville jeg ikke tøve med at købe en voksi, så ville jeg prøve mig frem med påklædningen, først putte i alm tøj plus evt en fleecejakke og hue og så ville jeg gradvist tage mere tøj af hvis det er for varmt..

Jeg tøver heller ikke længere
Vil bare finde den til en god pris, da det jo trods alt er december

Men ja, må prøve mig frem - bare så jeg havde en ide om hvad hun skulle have på, og jeg ikke pakkede hende ALT for meget ind

Anmeld

6. december 2012

Kay

Ditte_Marie skriver:

Det lyder lækkert at putte i!
Men er hun stadig varm i "så lidt" når det er så koldt?

Jeg er så nervøs for at hun fryser - ville selv HADE det

jeps hver dag når hun kommer op tjekker jeg i nakken og rundt på kroppen om hvordan hun føles og indtil videre er det varmt nok  

jeg putter hende med armene nede under... men tænker  at hvis det er en der tager armene på skal der nok en lille fleez trøje på  

men ja jg syntes vores voksi er fantastisk  også når man er ude så ligger man den bare bredt ud på gulvet og så fungere den som legetæppe

Anmeld

6. december 2012

Tvebakken

Min datter kommer bare ud i det tøj, hun nu har på + en hue.
Hun er altid dejlig varm ( og ja, har puttet hende i voksen i nattøj til dagens første lur, der var et par grader frost). Hun er forresten 6 mdr.
Jeg plejer dog altid at pakke posen godt omkring hende, men det er nu også for at give mere ro, da hun altid er mega aktiv, men virker som om hun falder til ro, når hun er 'svøbt'.

Hun holder dog sjældent armene nede, så ind imellem kan den ene hånd godt være lidt kold. Altså ikke som is, men dog kold.

Anmeld

6. december 2012

Pige2009

Ditte_Marie skriver:

Det vil jeg gerne høre mere om
mht. billeder af modellen og pris?

Har du mailadresse, jeg kan sende på?

Anmeld

6. december 2012

Pigent

Jeg arbejder i en vuggestue hvor vi har nogen der sover i voksiposer, vi giver dem det på som forældrene har sagt vi skal. 

Her er der nogle eksempler på hvad vi giver dem på

En fleecetrøje, hansker og hue. 

En fleecetrøje, hansker og udendørs futter. Sådan nogen her http://nameit.dk/name-it/shoes/MINISTORMBOOT/13073349,da_DK,pd.html?dwvar_13073349_colorPattern=13073349_KEY&forceScope=

Eller har de bare der alm. tøj inden under det overvejer tøj de har på.

Anmeld

6. december 2012

lilledittemor

Baagøe skriver:

Har du mailadresse, jeg kan sende på?

ditte_marie@live.dk

Anmeld

6. december 2012

Mom2

Ditte_Marie skriver:

Jeg har egentlig altid synes at en Voksi pose er overflødig - men nu må jeg vidst bøje mig i støvet, da min datter er begyndt at sove fantastisk i sin altanbarnevogn..

Jeg vil egentlig gerne have den originale, da det jo er vigtigt at hun holder varmen når det er så koldt udenfor.

Men når det f.eks. er -5/-7 hvor meget tøj skal hun så have på i den?

I dag sov hun i kørepose som underlag, Ver de Terre flyverdragt og sin junior dyne lagt i to lag over sig. Det stakkels barn kunne jo slet ikke rykke på sig
Kan de det i en Voksi?

Kan varmt anbefale Trilles pose, som er magen til Voksien, bare billigere.

Min bette pige på 3 måneder koger over i den, hvis hun har mere end langærmet body, strømpebukser, hue og vanter på ... (hun er et varmt barn)

Anmeld

6. december 2012

Pige2009

Ditte_Marie skriver:

ditte_marie@live.dk

Fino. Sender lige en mail imorgen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.