Påklædning i Voksiposen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.472 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. december 2012

lilledittemor

Jeg har egentlig altid synes at en Voksi pose er overflødig - men nu må jeg vidst bøje mig i støvet, da min datter er begyndt at sove fantastisk i sin altanbarnevogn..

Jeg vil egentlig gerne have den originale, da det jo er vigtigt at hun holder varmen når det er så koldt udenfor.

Men når det f.eks. er -5/-7 hvor meget tøj skal hun så have på i den?

I dag sov hun i kørepose som underlag, Ver de Terre flyverdragt og sin junior dyne lagt i to lag over sig. Det stakkels barn kunne jo slet ikke rykke på sig
Kan de det i en Voksi?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Eliza

Jeg har købt en ægte voksi brugt og syet nyt betræk  Jeg elsker den 

lige for tiden har han En køredragt på i fleece hvor man kan lukke ved fingerne. Derunder har han et par strik vanter. Så har han elefanthue, uldsokker og et par ehm udendørs sutsko (hedder det, det??) 

han er altid dejlig varm og ja jeg tror os fint han kan bevæg , det der nu skal til 

Anmeld

5. december 2012

Kay

min datter har body strømpe bukser og bukser på... så har hun uld futter på da hun har det med at få kolde tær... og så uldvanter og elefant hue... og hun er fint varm når hun kommer op

Anmeld

5. december 2012

Eliza

Nå ja under dragten har han bare body + strømpebukser 

Anmeld

5. december 2012

Pige2009

Jeg har egentlig altid synes at en Voksi pose er overflødig - men nu må jeg vidst bøje mig i støvet, da min datter er begyndt at sove fantastisk i sin altanbarnevogn..

Jeg vil egentlig gerne have den originale, da det jo er vigtigt at hun holder varmen når det er så koldt udenfor.

I dag sov hun i kørepose som underlag, Ver de Terre flyverdragt og sin junior dyne lagt i to lag over sig. Det stakkels barn kunne jo slet ikke rykke på sig
Kan de det i en Voksi?

Jeg har en original Voksipose i uld, som jeg skal af med. Laura har sovet med en fleecejakke og uldsokker i den, da den er dejlig lun. Flyverdragt har været alt for varmt i Voksien. Synes aldrig det er så trangt, så hun er fikseret 

Anmeld

5. december 2012

lilledittemor

Baagøe skriver:

Jeg har en original Voksipose i uld, som jeg skal af med. Laura har sovet med en fleecejakke og uldsokker i den, da den er dejlig lun. Flyverdragt har været alt for varmt i Voksien. Synes aldrig det er så trangt, så hun er fikseret 

Det vil jeg gerne høre mere om
mht. billeder af modellen og pris?

Anmeld

5. december 2012

lilledittemor

Eliza skriver:

Jeg har købt en ægte voksi brugt og syet nyt betræk  Jeg elsker den 

lige for tiden har han En køredragt på i fleece hvor man kan lukke ved fingerne. Derunder har han et par strik vanter. Så har han elefanthue, uldsokker og et par ehm udendørs sutsko (hedder det, det??) 

han er altid dejlig varm og ja jeg tror os fint han kan bevæg , det der nu skal til 

Ej hvor kreativt!
Har du ikke et billede? jeg er nysgerrig

En køredragt - er det ligesom en sovepose med arme?

Anmeld

5. december 2012

lilledittemor

Kay skriver:

min datter har body strømpe bukser og bukser på... så har hun uld futter på da hun har det med at få kolde tær... og så uldvanter og elefant hue... og hun er fint varm når hun kommer op

Det lyder lækkert at putte i!
Men er hun stadig varm i "så lidt" når det er så koldt?

Jeg er så nervøs for at hun fryser - ville selv HADE det

Anmeld

5. december 2012

GUSO

Ditte_Marie skriver:

Kan de det i en Voksi?

Min store tøs sov hele sidste vinter i org voksi, hun havde body, bluse, elefanthue og intet andet, hun har altid været dejlig varm aldrig frosset... Nu skal det lige siges at hun er en varm pige..:0)

Anmeld

5. december 2012

lilledittemor

GUSO skriver:

Min store tøs sov hele sidste vinter i org voksi, hun havde body, bluse, elefanthue og intet andet, hun har altid været dejlig varm aldrig frosset... Nu skal det lige siges at hun er en varm pige..:0)

Min datter er også en varm pige
Men det kunne være dejligt at hun ikke skulle pakkes ind i alt muligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.