Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Eliza skriver: Mange tak. jeg malker os lidt ud med hånden og ja det kommer faktisk os lidt af sig selv for de løber helt tosset. Vågnede badet i mælk trods indlæg i nat det værste er bare smerten
Mange tak. jeg malker os lidt ud med hånden og ja det kommer faktisk os lidt af sig selv for de løber helt tosset. Vågnede badet i mælk trods indlæg i nat
det værste er bare smerten
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sabi1979 skriver: Øv det lyder ikke rart, men jeg var glad for jeg fik den pille Nu er jeg gravid igen og har mere mælk i brysterne nu end sidste gang Så håber jeg at ammning lykkedes denne gang, da det er vores sidste barn Sabrina
Øv det lyder ikke rart, men jeg var glad for jeg fik den pille Nu er jeg gravid igen og har mere mælk i brysterne nu end sidste gang Så håber jeg at ammning lykkedes denne gang, da det er vores sidste barn Sabrina
Åh det cer vi finger for
ja og så sidder jeg og øffer med en patgris på knap 10 mdr hvor JEG har valgt at sige stop.
Overvejede faktisk anonym, da jeg havde regnet med slag på den konto
Aminig har jeg erfaret er et følsomt emne herinde
Eliza skriver: Åh det cer vi finger for ja og så sidder jeg og øffer med en patgris på knap 10 mdr hvor JEG har valgt at sige stop. Overvejede faktisk anonym, da jeg havde regnet med slag på den konto Aminig har jeg erfaret er et følsomt emne herinde
sabi1979 skriver: TakJeg har haft 2 flaskebørn som jeg ikke kunne amme , men jeg var aldrig ked af ikke at kunne amme, for jeg var tilfreds med at mine børn fik mad og blev mæt hver dag Men det ville være dejligt hvis det lykkedes denne gangOg det er da flot at du har ammet så længe Så kan man også med god samvittighed sige at det var så detSabrina
TakJeg har haft 2 flaskebørn som jeg ikke kunne amme , men jeg var aldrig ked af ikke at kunne amme, for jeg var tilfreds med at mine børn fik mad og blev mæt hver dag Men det ville være dejligt hvis det lykkedes denne gangOg det er da flot at du har ammet så længe Så kan man også med god samvittighed sige at det var så detSabrina
Jeg ved godt at, kan det lade sig gøre, er det bedst at amme. Derfor har jeg også gjort det for min søn. Men hånden på hjertet, så har jeg aldrig syntes det var fedt Nemmere end flaske, jo jo. altid tempereret lige ved hånden tjek! MEN jeg har kun gjort det for Malthe.
så ja jeg er altså os godt tilfreds med at ha holdt ud så længe
Og jeg gør det gerne igen for endnu et barn.
Hvis du ønsker amme så håber jeg det lykkedes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128