Jeg har været skruk - så længe jeg kan huske! (Selvfølgelig med perioder, hvor der var mindre lyst...)
- Men mit "problem" er, at fyren jeg lige er begyndt at være sammen med, allerede snakker om det (og egentlig ikke vil bruge prævention).. Vi har godt nok kendt til hinanden i rigtig mange år, men haft en lang periode uden kontakt. Jeg synes der er flere problematikker i det her! For det første skal vi jo lige lære hinanden at kende igen. For det andet skal vi finde ud af om vi overhovedet fungere sammen i et forhold. Og for det tredje... er vi sikre på at det er hinanden vi vil have børn med?
Noget andet er, om han bare siger det for at teste mig af - og se om det skræmmer mig væk, eller får mig tættere på?
Jeg er helt skudt i fyren, jeg smelter bare ved hans stemme - han er virkelig gudeskøn i mine øjen! <3 Grunden til jeg skriver det, er nok fordi det muligvis kunne lyde som om jeg ikke føler noget for ham, når man gennemlæser min problematik - men det er altså virkelig ikke sådan det er!
- Det jeg nok hiver lidt efter her, er at høre om jeg er helt forkert på den, og burde tage det meeeeget mere afslappet - eller om der er grund til overvejelse osv.?
HJÆLP I SKØNNE QWINDER 
Anmeld