Voldsom kløe forneden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.561 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. december 2012

hansen1

Hej piger .. 

Ikk for sarte sjæle !!

nu har jeg det sidste stykke tid haft voldsom kløe for neden. Eller det er direkte omkring mine skamlæber, det klør så meget at jeg "for at sige det pænt" klør mig til det bløder.. Og de er hævede

Jeg snakkedemed lægen for noget tid siden, hvor han sagde vivag .. Men det HJÆLPER ikk på nogen måder. 

Nogen der ved hvad det kan være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Helloo

hansen1 skriver:

Hej piger .. 

Ikk for sarte sjæle !!

nu har jeg det sidste stykke tid haft voldsom kløe for neden. Eller det er direkte omkring mine skamlæber, det klør så meget at jeg "for at sige det pænt" klør mig til det bløder.. Og de er hævede

Jeg snakkedemed lægen for noget tid siden, hvor han sagde vivag .. Men det HJÆLPER ikk på nogen måder. 

Nogen der ved hvad det kan være?

Lyder som svamp.. :-)

Anmeld

5. december 2012

Annemor...

Jeg tænker at du har svamp

Anmeld

5. december 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Helt sikkert svamp ! 

Anmeld

5. december 2012

hansen1

Louise17 skriver:

Lyder som svamp.. :-)

Det sagde lægen også den dag jeg ringede, og han sagde jeg skulle bruge vivag stikpiller.. 

Men de har bare på ingen måder hjulpet Og det er så udholdeligt .. 

Anmeld

5. december 2012

livhemdrup

Syns bestemt du skal tage kontakt til lægen igen. Og indtil da put yoghurt på det virker kølende og klø Stillende og et par løse underbukser 

Anmeld

5. december 2012

hansen1

Annemor... skriver:

Jeg tænker at du har svamp

Det sagde lægen også den dag jeg ringede, og han sagde jeg skulle bruge vivag stikpiller.. 

Anmeld

5. december 2012

hansen1

livhemdrup skriver:

Syns bestemt du skal tage kontakt til lægen igen. Og indtil da put yoghurt på det virker kølende og klø Stillende og et par løse underbukser 

Planen er bestemt også jeg ringer der op imorgen tidlig.. Det er ikke til og være nogen steder.. Vågner 20 gange om natten grundet kløe

Anmeld

5. december 2012

ann-kristina

Du skal købe Canesten creme på apoteket I håndkøb. Det virker mod svamp og må bruges af gravide

Anmeld

5. december 2012

Annemor...

hansen1 skriver:

jeg har aldrig hørt om de stikpiller, har kun hørt om canesten, men du kan læse om det her
http://www.netpatient.dk/Svamp-vagina.htm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.