Dreng/Pige test i håndkøb :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.328 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. juni 2009

Tut

Ærgerligt at den ikke forhandles i DK, for så havde jeg sgu stået i kø til de åbnede

http://www.bt.dk/article/20090609/nyheder/90609066/

Mette 10+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2009

Tut

Hov - jeg er da 14+4 i dag....

Jeg er så nysgerrig efter om sådan noget virker. De skriver på deres hjemmeside at den er 90% sikker. ( http://www.intelligender.com/)

Jeg kunne godt finde på at bestille en, og så se hvad den siger og så sammenligne det med min scanning.

Den koster 35$, (fragt ca 25$) og hvis det virker så er det jo MEGET billigere end en scanning, som oftes koster omkring 1000 kr.

Ih, er så nysgerrig.

Mette

Anmeld

10. juni 2009

Lise

Jamen, så køb da én...

Men det er jo lidt fjollet at sammenligne det med en scanning, da scanningen giver meget mere end "bare" kønnet (hvis man da kan se kønnet til scanningen) - det betyder da også meget at se babyen, og så får man jo også en gennemscanning, som man jo kan tage som en second opinion, hvis man da allerede har været til MD...

Men køb da endelig testen. Jeg er også nysgerrig på om den virker. Hvad skal man med den - og hvad kan den? Altså udover med 90 % sikkerhed at fortælle kønnet - hvordan gør den det?

Anmeld

10. juni 2009

Lise

Nå, ser lige at det er en urinprøve... hvordan kan man i tis se om man venter dreng eller pige?

Anmeld

10. juni 2009

Tut

Det er ud fra en urinprøve, som man så skal hælder i en lille beholder med noglet krystaliseret "sjov" i, og så bliver den grøn = dreng eller Orange = Pige.

Ja, jeg ved godt at jeg får meget mere ved en scanning, og den skal vi også med til.

Men jeg ville bare sammenligne "kønnet" med hvad testen siger og hvad scanningen siger.

Jeg er så nysgerrig efter om sådan noget er "bullshit".

Anmeld

10. juni 2009

ivfmarie

Hva' vil du gerne ha'??

Det ved jeg godt at der ikke rigtig er nogen der vil udtale sig om - sæt nu man fik det modsatte og skulle døje med dårlig samvittighed i resten af barnets liv

Men, jeg ville gerne have haft at Malte var en pige. Det var lissom det jeg var vant til, og det vidste jeg lidt om.
Jeg havde virkelig svært ved at virke oprigtig lykkelig, når folk klappede i deres hænder og jublede over at vi fik én af hver slags... Men jeg ville jo heller ikke sige at jeg hellere ville ha endnu en pige .

Jeg håbede faktisk lidt til det sidste at det ville være en lille pige der kom ud - jeg glædede mig selvfølgelig til at få en dreng, men jeg ville ikke være blevet skuffet hvis nu nogen havde taget fejl...

Nå, nu blev det pludselig om mig...

Hva med dig, Tut: pige eller dreng? Og vær nu helt oprigtig

Marie - der endte med en pige og en tøs trods alt

Anmeld

10. juni 2009

Tut

ivfmarie skriver:

Hva' vil du gerne ha'??

Det ved jeg godt at der ikke rigtig er nogen der vil udtale sig om - sæt nu man fik det modsatte og skulle døje med dårlig samvittighed i resten af barnets liv

Men, jeg ville gerne have haft at Malte var en pige. Det var lissom det jeg var vant til, og det vidste jeg lidt om.
Jeg havde virkelig svært ved at virke oprigtig lykkelig, når folk klappede i deres hænder og jublede over at vi fik én af hver slags... Men jeg ville jo heller ikke sige at jeg hellere ville ha endnu en pige .

Jeg håbede faktisk lidt til det sidste at det ville være en lille pige der kom ud - jeg glædede mig selvfølgelig til at få en dreng, men jeg ville ikke være blevet skuffet hvis nu nogen havde taget fejl...

Nå, nu blev det pludselig om mig...

Hva med dig, Tut: pige eller dreng? Og vær nu helt oprigtig

Marie - der endte med en pige og en tøs trods alt

Ingen tvivl om at jeg helst vil have en pige!

Da jeg ventede Noah ville jeg kun have en dreng, og det blev det jo så også. Der kunne jeg slet ikke forstille mig at skulle have en pige. Jeg har altid sagt at jeg kun vil have drenge.

Men nu hvor jeg har en dreng, så kunne jeg SÅ godt tænkte mig en pige.

Anmeld

10. juni 2009

Tynen

Det er godt du snart skal til scanning, hva´?

Anmeld

11. juni 2009

Mie A

Hold da op - du er vist ved at revne er spænding!! Personligt synes jeg at det ville være spild af penge! Du vil jo slet ikke få svar på noget - det eneste du vil stå med er en test, som viser et resultat, som du overhovedet ikke ved er rigtigt!
Hvad siger din fornemmelse dig? Jeg tror at det er en pige

Anmeld

11. juni 2009

BellaT

Jeg vil også sige, ligesom Mie, at du kommer til at stå med et resultat, du ikke ved om er sandt eller ej...
Jeg ville ihvertfald ikke vælge testen fremfor en scanning. Hvis det er det du mener.. Men det kunne da være sjovt at se om test og scanning matcher. Det ville jo være i videnskabens navn og slet slet ikke pga nysgerrighed. He He.

Nå, læste lige i dit indlæg at du ikke vil fravælge scanningen... Sorry.. Så køb da den test! Også for os andre kommende gravides skyld.. 

Jeg tror du får en dreng. (Jeg gætter altid forkert på køn, så det bliver nok en pige....)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.