overvægtigt 2 gangs gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. december 2012

Anonym trådstarter

Hej Tøser

jeg er 2 gangs gravid men er også overvægtig.. hvornår kunne man begynde at se på jer at I var gravide anden gang??? (del gerne billede) er lige startet i nyt job, ved ikke hvornår jeg skal fortælle chefen det??? kan de fyre mig selvom jeg er i prøvetiden og gravid?? er helt rundt på gulvet over den nye lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej Tøser

jeg er 2 gangs gravid men er også overvægtig.. hvornår kunne man begynde at se på jer at I var gravide anden gang??? (del gerne billede) er lige startet i nyt job, ved ikke hvornår jeg skal fortælle chefen det??? kan de fyre mig selvom jeg er i prøvetiden og gravid?? er helt rundt på gulvet over den nye lykke

tillykke

og hvis du er i prøvetid, kan de jo altid 'fyre' dig indtil prøvetiden er ophørt uanset årsag

Anmeld

6. december 2012

Muhmi

Jep de kan godt fyre dig, men ikke på grundlag af at du er gravid, men så kan de jo bare sige "samarbejdsvanskeligheder" blaaah...

Men nu er jeg 2. gangs gravid + overvægtig og jeg synes ikke man kunne se det på mig før jeg var omkring 4-5 mdr. henne.. Men det kommer jo an på HVOR overvægtig man er, og hvordan ens babydelle sidder fra sidste gang man var gravid

Anmeld

6. december 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Anonym skriver:

Hej Tøser

Jeg er 3. gangs og overvægtig - anden gang ændrede min mave form, da jeg havde passeret uge 8, så min delle blev rund Da jeg var 9+0 kunne jeg ikke skjule det mere, men det er jo meget forskelligt

Som de andre skriver, så kan de godt fyre dig i prøvetiden og så bare kalde det noget andet...  Held og lykke

/ Taco78 

Anmeld

7. december 2012

Anonym trådstarter

Taco78 skriver:

Jeg er 3. gangs og overvægtig - anden gang ændrede min mave form, da jeg havde passeret uge 8, så min delle blev rund Da jeg var 9+0 kunne jeg ikke skjule det mere, men det er jo meget forskelligt

Som de andre skriver, så kan de godt fyre dig i prøvetiden og så bare kalde det noget andet...  Held og lykke

pyha jeg er kun anden gangs gravid og i uge 4+5 og når vi når til aftens så er min mave helt oppustet  og kan ikke skjule det så når jeg rammer uge 9 tror jeg ikke at jeg kan skjule det mere...  valgte dog at sige det til min chef i går og hun blev rigtig glad på mine vejen, og havde ikke tænkt sig at fyre mig, jeg skulle bare love at når jeg var færdig med barsel at jeg ville vende tilbage  så nu er jeg mere rolig

Anmeld

7. december 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jep de kan godt fyre dig, men ikke på grundlag af at du er gravid, men så kan de jo bare sige "samarbejdsvanskeligheder" blaaah...

Men nu er jeg 2. gangs gravid + overvægtig og jeg synes ikke man kunne se det på mig før jeg var omkring 4-5 mdr. henne.. Men det kommer jo an på HVOR overvægtig man er, og hvordan ens babydelle sidder fra sidste gang man var gravid

om aften kan jeg ikke skjule mere at jeg er gravid  min babydelle fra sidst er væk  er din gravidlitet andeles end sidste gang??

Anmeld

7. december 2012

baby012

Tillykke 

jep de kan fyre dig under din prøvetid , og i den tid behøver de ikke engang give en grund.. 

Efter prøveperioden skal de havde en anden grund end graviditet, men de kan jo desværre sige en masse andet  

mht. Hvornår man kan se det.  så har jeg ikke selv erfarring,' men har en overvægtig gravid veninde, må indrømme at jeg ikke kan se den gravide mave nede under endnu, hun mener sagtens selv at kunne se det, men vi andre kan ikke, hun er i uge 25 .. 

Anmeld

7. december 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Anonym skriver:

pyha jeg er kun anden gangs gravid og i uge 4+5 og når vi når til aftens så er min mave helt oppustet  og kan ikke skjule det så når jeg rammer uge 9 tror jeg ikke at jeg kan skjule det mere...  valgte dog at sige det til min chef i går og hun blev rigtig glad på mine vejen, og havde ikke tænkt sig at fyre mig, jeg skulle bare love at når jeg var færdig med barsel at jeg ville vende tilbage  så nu er jeg mere rolig

Ej, hvor dejligt Så kan du smide bekymringerne væk og nyde det Stort tillykke

/ Taco78 

Anmeld

8. december 2012

Tona

Anonym skriver:

Hej Tøser

Jeg er også overvægtig og i gang med 2 graviditet. Jeg syntes at man kunne se det enormt hurtigt denne gang. I uge 8 kunne jeg ikke skjule det mere. Til gengæld syntes jeg det har taget irriterende lang tid før jeg ikke havde den der delle på maven når jeg sad ned mere. Altså sådan forstået at når jeg stod op var jeg tydeligt gravid, men når jeg sad ned så jeg faktisk bare endnu mere tyk ud end normalt pga dellen der stadig var der. (Jeg har et lille tip til at få pæn gravid mave selv om du evt har dette problem: køb de der graviditetstrusser i undertøjsbutikker der er lavet af det der shape-halløj. De går op over maven og støtter vildt godt og som bonus så gør de dellen usynlig...men det var jo et helt sidespring)

Ang. den del med arbejdet så syntes jeg at du hurtigst muligt skulle drøfte det med din fagforening så du får styr på hvad der er op og ned på det

Og tillykke med graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.