Hvornår kunne man se på dig, at du ventede dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

DitteFisk

Første gang jeg var gravid kunne det først ses omkring uge 18-20-stykker.. denne gang nooget tidligere, like, uge 10-et-eller-andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg er stadig anno, er kun 7 uger henne

Men, jeg har en bagoverbøjet livmoder, og tænker at det kan være det ses lidt sener på mig at jeg er gravid, dette vil bestemt ikke gøre mig noget, vi vil gerne skjule det så længe så muligt, da der skal ske så mange ting de næste måneder, så kun den nærmeste familie får det afvide efter de 12 uger - tror i jeg kan skjule det så længe ? jeg har ingen graviditets tegn overhovedet, andet end brysterne har ændret sig lidt. spiser på same måde osv.

Men hvornår kunne dine omgivelser se på dig, at du ventede dig ?

Mine kollegaer begyndte at spørge om jeg havde en hemmelighed, som jeg ikke havde fortalt 1-2 uger før nakkefoldsscanningen 

Anmeld

5. december 2012

christina92

Omkring 22+4 var der ingen tvivl, men indtil da kunne jeg sagtens skjule det i en vamset trøje eller en løs trøje. 19+0 kunne jeg hvertfald sagtens bare være kagetyk

Anmeld

5. december 2012

Anonym trådstarter

Det lyder til at man i første graviditet kan skjule det en del, lige pt, håber jeg at kunne skjule det et godt stykke tid endnu

Anmeld

5. december 2012

Ciss

Første gang: Jeg kunne selv se det i uge 12, men det var ikke tydeligt for andre før ca uge 16 (der var i hvert fald ingen, som turde at spørge før den tid.)

Anden gang: Synligt for mig selv i ca uge 10, for andre ca uge 13, tror jeg.

Anmeld

5. december 2012

M (:

Jeg er stadig anno, er kun 7 uger henne

Men, jeg har en bagoverbøjet livmoder, og tænker at det kan være det ses lidt sener på mig at jeg er gravid, dette vil bestemt ikke gøre mig noget, vi vil gerne skjule det så længe så muligt, da der skal ske så mange ting de næste måneder, så kun den nærmeste familie får det afvide efter de 12 uger - tror i jeg kan skjule det så længe ? jeg har ingen graviditets tegn overhovedet, andet end brysterne har ændret sig lidt. spiser på same måde osv.

Men hvornår kunne dine omgivelser se på dig, at du ventede dig ?

Jeg begyndte at bule LIDT omkring uge 20 (der kunne familien stadig ikke se graviditeten), og nu i uge 23, kan folk, som ikke kender til graviditeten, nok stadig være i tvivl.. Nu er det dog tydeligt for de, som kender mig godt og ved, hvordan jeg så ud før.. (:

Dette er min første graviditet og jeg var normalvægtig ved start (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.