Øv, hvor surt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. juni 2009

linemus

Vildt glade så vi i Aldi reklamen, at de på lørdag har tilbud på løbecykler til 179,-, og straks begynder vi at planlægge, hvordan mormor skal komme tidligt og passe unger, så vi kan køre i to biler ud til hver vores Aldi for at sætte os på to røde cykler og derpå ringe til hinanden - bare lige for at sikre os, for de får altid meget få hjem.

Til aften opdager vi så, at der på deres hjemmeside står, at tilbudet er udgået, pga. leverandørsvigt.

Øv bøv, sur røv. Det er bare ærgerligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2009

Grynt

Øv Line, virkeligt surt og træls. Så går man og glæder sig til, at overraske ungerne med en helt speciel gave og alt man får er en lang næse...ØV

Anmeld

10. juni 2009

ka li ja

lad vær at være så skuffet kære line. jeg syntes det så ud som om det var noget billigt skrammel....
jeg var nemlig også på vej der ned...
jeg tror nu jeg ønsker mig en lidt bedre til hans fødselsdag

Anmeld

10. juni 2009

Kaufie

Øv - vi har også tænkt at vi skulle kigge lidt nærmere på dem. Om ikke andet, så kunne den blive 2.cykel som kunne stå hos mine forældre når han er på besøg derude.

Anmeld

10. juni 2009

linemus

Jamen, det kan godt være det var noget billigt skrammel, men det var jo også netop ordet billigt, der trak. Vi vil gerne selv give dem løbecykler i fødselsdagsgave, da de fleste andre går sammen om en trampolin, og det løber jo op, når man skal købe to af alting hver gang   Men ja, det er nok bare pigernes held, for de får nok løbecykler af os alligevel...

Anmeld

10. juni 2009

ka li ja

ja vi er nok også mest til de billige. da alting blir splittet i atomer her hjemme...
men dem der, kunne jeg godt være ræd for ikke holdte ret længe...

Anmeld

10. juni 2009

linemus

Det er selvfølgelig også helt vildt træls, hvis det går i stykker og ikke kan bruges ret længe. Ville bare ønske vi lige faldt over et kuptilbud, som da vi købte Sebastians cykel, for det var helt tilfældigt, at Kasper lige så en i Netto, og vi kendte ikke ret meget til løbecykler dengang. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.