Muligvis gravid og ibumetin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg går og venter på testdag, igår fik jeg rykket en tand ud og hold da kæft det gør ondt!
Derfor tog jeg igår 2 ibumetin (med 6 timers mellemrum) plus 2 panodil, idag slog det mig ; FUCK-må jeg egentlig godt det, hvis jeg nu er tidlig gravid???????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

maryjane

Hvis du vidste du var gravid var det nok mindre smart, men så længe der ikke er en positiv test ville jeg ikke have problemer med det.

Anmeld

5. december 2012

Anonym trådstarter

maryjane skriver:

Hvis du vidste du var gravid var det nok mindre smart, men så længe der ikke er en positiv test ville jeg ikke have problemer med det.

Der er ingen positiv graviditetstest endnu, kan først teste i næste uge, læste indlægssedlen på ibumetinin og der stod kan tages forbindelse med amning og graviditet i begrænset mængder, men tænkte mere på panodilen?

Anmeld

5. december 2012

tarkoflen

Altså det er jo ikke optimalt, men jeg tror ikke der sker noget, men jeg ville ikke tage flere...

Så vidt jeg ved, så er moderkagen jo ikke gået i gang med at virke endnu, så mon ikke det går.

God bedring med tanden!

Anmeld

5. december 2012

Anonym trådstarter

Altså det er jo ikke optimalt, men jeg tror ikke der sker noget, men jeg ville ikke tage flere...

Så vidt jeg ved, så er moderkagen jo ikke gået i gang med at virke endnu, så mon ikke det går.

God bedring med tanden!

Hvis jeg tester positiv i næste uge er jeg i uge 4, så er jo ik vildt langt henne, his det er

Mange tak havde da aldrig srømt om det ville gøre så ondt

tar heller ikke flere, det var igpr, idag er bedre men stadig voldsomt ondt men ike noget jeg ikke kan holde ud

Anmeld

5. december 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Hvis jeg tester positiv i næste uge er jeg i uge 4, så er jo ik vildt langt henne, his det er

Mange tak havde da aldrig srømt om det ville gøre så ondt

tar heller ikke flere, det var igpr, idag er bedre men stadig voldsomt ondt men ike noget jeg ikke kan holde ud

Jamen så skal det nok gå!

Panodil er bedre at tage, hvis det er, det er i hvert fald det jeg har fået at vide! Jeg har døjet en del med smerter i graviditeten og fik besked af en læge om, at lidt panodil måtte jeg godt tage, men der skulle selvfølgelig være en god grund til det

Jeg for en positiv test!

Anmeld

5. december 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jamen så skal det nok gå!

Panodil er bedre at tage, hvis det er, det er i hvert fald det jeg har fået at vide! Jeg har døjet en del med smerter i graviditeten og fik besked af en læge om, at lidt panodil måtte jeg godt tage, men der skulle selvfølgelig være en god grund til det

Jeg for en positiv test!

Åh, det var godt, så regner vi med alt i den skønneste orden, tak

Og kryds endelig, 1000 tak

Anmeld

5. december 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Åh, det var godt, så regner vi med alt i den skønneste orden, tak

Og kryds endelig, 1000 tak

Anmeld

5. december 2012

maryjane

Du må tage panodil under hele graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.