Nye Double lysestager fra Menu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.607 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. december 2012

Team Putte

Nye Double lysestager fra Menu i rustfrit stål. Nypris 999 kr, sælges for 700 kr. Perfekt julegave

Afhentes i 4450 Jyderup, vestsjælland.. Kan evt. tages til kbh-området hvis man er hjemme i dagtimerne

Kan evt. byttes for klapvogn. Neutral farve, SKAL have svinghjul, SKAL kunne ligges ned i ryggen og den SKAL have hele hjul og ik de der delte Bliver det en byttehandel så er det jer der kommer til os og bytter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Nadia&Daniel

Team Putte skriver:

Nye Double lysestager fra Menu i rustfrit stål. Nypris 999 kr, sælges for 700 kr. Perfekt julegave

Afhentes i 4450 Jyderup, vestsjælland.. Kan evt. tages til kbh-området hvis man er hjemme i dagtimerne

Den er så fin.. Har desværre ikke pengene til den.. Men super fin er den

Anmeld

5. december 2012

Team Putte

Nadia&Daniel skriver:

Den er så fin.. Har desværre ikke pengene til den.. Men super fin er den

Enig.. Den er super flot! Men den passer bare ik ind i stilen herhjemme og det er så ærgeligt bare at have den liggende

Anmeld

5. december 2012

Nadia&Daniel

Team Putte skriver:

Enig.. Den er super flot! Men den passer bare ik ind i stilen herhjemme og det er så ærgeligt bare at have den liggende

Den passer (desværre) SUPER herhjemme hos os.. Men må undværre.. Sådan er det jo.. Håber du får den solgt

Anmeld

5. december 2012

Team Putte

Nadia&Daniel skriver:

Den passer (desværre) SUPER herhjemme hos os.. Men må undværre.. Sådan er det jo.. Håber du får den solgt

Hvis du står og skal af med en klapvogn i god stand kan vi måske lave en byttehandel

Anmeld

5. december 2012

Nadia&Daniel

Team Putte skriver:

Hvis du står og skal af med en klapvogn i god stand kan vi måske lave en byttehandel

Tja, vi har godt nok en ubrugt Disney klapvogn stående (hos et par venner), men kan bare ikke huske farven.. Den er stadig i papkassen... Men tror vi bor lidt langt fra hinanden..

Anmeld

5. december 2012

Team Putte

Nadia&Daniel skriver:

Tja, vi har godt nok en ubrugt Disney klapvogn stående (hos et par venner), men kan bare ikke huske farven.. Den er stadig i papkassen... Men tror vi bor lidt langt fra hinanden..

Så vidt jeg husker har vi hentet gips-sæt hos dig Eller kæresten har

Hvis du kan fremskaffe et billede så kan jeg da sige om den har interesse eller ej.. Den SKAL have svinghjul foran, det SKAL være et helt hjul og ik sådan et splittet et og så SKAL ryggen kunne ligges ned

Anmeld

5. december 2012

Nadia&Daniel

Team Putte skriver:

Hvis du kan fremskaffe et billede så kan jeg da sige om den har interesse eller ej.. Den SKAL have svinghjul foran, det SKAL være et helt hjul og ik sådan et splittet et og så SKAL ryggen kunne ligges ned

Uhh - mener ikke den har svinghjul  - så kan jeg desværre ikke..

Ja, det var jo her

Anmeld

5. december 2012

Team Putte

Nadia&Daniel skriver:

Uhh - mener ikke den har svinghjul  - så kan jeg desværre ikke..

Ja, det var jo her

Øv altså Det er nemlig det eneste vi sådan lige står og mangler til lillepigen

Ja jeg mente nok det var hos jer

Anmeld

5. december 2012

Nadia&Daniel

Team Putte skriver:

Har fundet lidt billeder på nettet - men nu bliver jeg i tvivl om hvordan det ser ud.. Kan tage billeder imorgen eller fredag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.