Trætheden har meldt sin ankomst..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. december 2012

Lund18

Jeg er idag 6+5 jeg er konstant træt og efter for mange timer stående får jeg vildt ondt ved mine skulderblade?? 

Er der andre som har oplevet det samme?? 

Desuden kan jeg sove konstant, jeg kan stå op efter 9 timers søvn og blive træt efter et bad, og lidt rengøring.. 

Men ak ja de dage det er rigtig slemt kan jeg da heldigvis tænke på at der komme en helt fantastisk bebs ud af det til juli/august  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

FrkZier

Lund18 skriver:

Jeg er idag 6+5 jeg er konstant træt og efter for mange timer stående får jeg vildt ondt ved mine skulderblade?? 

Desuden kan jeg sove konstant, jeg kan stå op efter 9 timers søvn og blive træt efter et bad, og lidt rengøring.. 

Men ak ja de dage det er rigtig slemt kan jeg da heldigvis tænke på at der komme en helt fantastisk bebs ud af det til juli/august  

jeg er idag 19+0 og kan STADIG sove 20 timer i døgnet, og stadig være træt

Anmeld

5. december 2012

LEJ

Lund18 skriver:

jeg er også konstant træt hele døgnet rundt. Smerterne får jeg også, hvis jeg bare går en tur. 

Anmeld

5. december 2012

mommy1991

Lund18 skriver:

Jeg er 6+4 og lider også af seriøs træthed - har enormt svært ved at samle mig om noget, selvom jeg sover MANGE timer i døgnet. Glæder mig til jeg får lidt overskud igen

Anmeld

6. december 2012

Camilla30

Hej Det er helt normalt at være mægtig træt som nygravid - sørg for at få sovet alt det du kan og alt det du har brug for, trætheden skal nok forsvinde (og komme igen! ) så du vil højst sandsynligt ikke opleve det så slemt i alle 9-10 mdr. Ønsker dig en god graviditet - og en god søvn  Hilsner fra Camilla.

Anmeld

6. december 2012

Victoria2013

Jeg har også været vildt træt siden uge 4 eller 5 tror jeg... er det i hvert fald stadig. Så lige med hensyn til dét er det ok at jeg er ledig, for så kan jeg få mine 9 timers søvn om natten og en lur om eftermiddagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.