Er det bare ærgerligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.487 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. juni 2009

Susan1978

Ea´s crocs gummistøvle er blevet sat i varmeskab i børnehaven og vi ved alle at sådan materiale ik kan tåle det, det vil sige at den er skrumpet og ikke til at komme ned i.. nærmere betegnet er den smeltet.

Men min tanke er så nu, er det bare ærgerligt eller har børnehaven en forsikring der dækker sådan noget.? Jeg siger ikke at de har gjort det med vilje, Ea sagde den sad i regnbukserne også er de blevet hængt ind.

hvorom alting er så kan den ikke bruges mere og Ea mangler et par lækre og (dyre) gummistøvler.

er der nogen af jer der kender til sådan noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2009

Plysbjørnen

HMMM godt spørgsmål det ved jeg faktisk ikke...

Men undersøgte lige hvad sådan et par koster, og opdagede at skosnuden har dem på bud til halv pris. (hvis det er de rigtige)

www.skosnuden.dk/shop/crocs-georgie-29c1.html

Betina

Anmeld

10. juni 2009

ka li ja

jeg ville spørge omme i børnehaven, om hvordan det foregår når man skal ha erstattet noget.
så er de tvunget til at finde ud af det.. og jeg ville kræve nogle nye støvler..
men sådan er jeg også. ingen behandler mig uretfærdigt, uden at hører for det.
og hvem ved, måske får du bare bud på at købe nogle nye og komme med en kvittering.

Anmeld

11. juni 2009

Tikki

Ja, desværre er det bare ærgeligt - som forældre er man selv ansvarlig for, hvad man sender med børnene i børnehaven. Men....det kan jo godt være de er søde og gerne vil erstatte dem - det gjorde vi en gang i den børnehave, jeg var i, med et par vinterstøvler, som ikke kunne tåle varmeskab. Men som sagt, så er det ikke normalt, at man erstatter ting/tøj, der forsvinder, går i stykker osv., da det er på eget ansvar, hvad børnene har med i børnehave.

Jeg vil så også lige sige, at det er rigtig træls, når forældre giver børn tøj og sko på, der ikke må blive beskidt/gå i stykker/blive væk osv. for man har bare for travlt til at gå og passe på det....og tiden går fra ungerne, hvis man skal holde øje med deres tøj i stedet for dem .

Håber da du finder en løsning...men ellers så er det bedste at købe noget billigt halløj til børnehaven, for det er nok ikke første gang det vil ske

Anmeld

11. juni 2009

Susan1978

Jeanette skriver:

Ja, desværre er det bare ærgeligt - som forældre er man selv ansvarlig for, hvad man sender med børnene i børnehaven. Men....det kan jo godt være de er søde og gerne vil erstatte dem - det gjorde vi en gang i den børnehave, jeg var i, med et par vinterstøvler, som ikke kunne tåle varmeskab. Men som sagt, så er det ikke normalt, at man erstatter ting/tøj, der forsvinder, går i stykker osv., da det er på eget ansvar, hvad børnene har med i børnehave.

Jeg vil så også lige sige, at det er rigtig træls, når forældre giver børn tøj og sko på, der ikke må blive beskidt/gå i stykker/blive væk osv. for man har bare for travlt til at gå og passe på det....og tiden går fra ungerne, hvis man skal holde øje med deres tøj i stedet for dem .

Håber da du finder en løsning...men ellers så er det bedste at købe noget billigt halløj til børnehaven, for det er nok ikke første gang det vil ske

Tak Jeanette, det var sådan et svar jeg efterlyste mest, altså fra en der faktisk er i en børnehave.

og selvfølgelig skal de da ikke gå og passe på fordi vi vælger at købe dyre ting til børnene.

Et helt andet ? , kan regntøj generalt egentlig godt tåle varmeskab? Det troede jeg ik.

Anmeld

11. juni 2009

Tikki

naaa jeg ville nok ikke stoppe regntøj ind på den højeste varme. Det meste tåler vist op til 40 grader varmt ( hvis det er af ok kvalitet), - det kan man regulere på på skabet......men det er ikke alle steder pædagogerne ved det

Anmeld

11. juni 2009

Susan1978

okay, kan jeg godt tillade mig at sige at jeg ikke synes regntøj skal i tørreskab også lige nævne det med de støvler, men at jeg ikke vil gøre et stort nummer ud af det. 

eller er jeg bare for irriterende så.. Griner

Anmeld

11. juni 2009

linemus

Susan1978 skriver:

okay, kan jeg godt tillade mig at sige at jeg ikke synes regntøj skal i tørreskab også lige nævne det med de støvler, men at jeg ikke vil gøre et stort nummer ud af det. 

eller er jeg bare for irriterende så.. Griner

Jeg ville altså være ligeglad med, at jeg var den irriterende mor, jeg ville bestemt sige og forvente, at de ikke kom ting i tørreskabet, som jeg havde frabedt dem at gøre. Og så ville jeg nævne, at de har ødelagt støvlerne, dog uden at forvente erstatning.

(og så ville jeg sladre til lederen, men det er også min svigermor ).

Det kan godt være det er anderledes i en større børnehave. Vores er jo kun med ca. 20 børn, så der kender man hinanden godt.

Anmeld

11. juni 2009

Susan1978

linemus skriver:

Jeg ville altså være ligeglad med, at jeg var den irriterende mor, jeg ville bestemt sige og forvente, at de ikke kom ting i tørreskabet, som jeg havde frabedt dem at gøre. Og så ville jeg nævne, at de har ødelagt støvlerne, dog uden at forvente erstatning.

(og så ville jeg sladre til lederen, men det er også min svigermor ).

Det kan godt være det er anderledes i en større børnehave. Vores er jo kun med ca. 20 børn, så der kender man hinanden godt.

jeg har ikke frabedt mig at de hænger regntøj og gummistøvler i tørreskab, men jeg troede bare ikke man gjorde det, for jeg troede ikke det kunne tåle det. Altså sådan generalt om det så er dyrt eller ej.

Anmeld

11. juni 2009

linemus

Susan1978 skriver:

jeg har ikke frabedt mig at de hænger regntøj og gummistøvler i tørreskab, men jeg troede bare ikke man gjorde det, for jeg troede ikke det kunne tåle det. Altså sådan generalt om det så er dyrt eller ej.

Ja, det ved jeg godt, du skrev  Jeg mente bare, at jeg ville sige, hvad der var sket, og at de fremover ikke skulle sætte i tørreskabet, og så ville jeg også forvente, det blev sådan. Jeg skrev bare lidt hurtigt

Jeg mener faktisk, der hænger en seddel på tørreskabet i Sebastians bh, hvor der står skrevet, hvis der er noget bestemt, der ikke må komme i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.