Kia2013 skriver:
Jeg er lidt bekymret over den måde det går fremad for mig... i morgen er jeg 12+0 og jeg har taget 5 kg på siden før jeg var gravid og det er da alligevel en del så tidligt, er det ikke? Syntes ikke jeg har læst om andre hér der har taget så meget på allerede - og jeg har før været overvægtig og ved jo godt jeg kommer til at tage endnu mere på som gravid og vil bare ikke til at skulle starte altfor meget forfra ige når baby er kommet 
Jeg har jo ikke haft kvalme eller noget og syntes jeg bliver så nemt sulten, så jeg er virkelig nødt til at prøve at kontrollere mit mad-indtag bare lidt...
Jeg tænkte på at prøve at se om jeg ku' tabe mig en smule alligevel... men er det forsvarligt?
Ved godt man siger man ikk må tabe sig, det er jo pga de affaldsstoffer der er i fedtvævet bliver frigivet og de er ikk gode for barnet...
Men hvis du laver sundt, dyrker motion og derved evt taber et par kilo, det sker der ikk noget ved... Mange har jo kvalme og taber sig uden der sker noget...
Kan godt forstå du gerne vil passe på, jeg er 32+2 idag og har taget 8 kg på, de 3 af dem er kommet på de sidste 2 uger.. Jeg var næsten 20 uger henne før jeg begyndte at tá på, men var også meget aktiv indtil min krop sagde stop...
Men tænk over hva du spiser og dyrk motion, så skal det nok gå uden du ender i plus 20-30 kilo... :-)
Rigtig go graviditet......
Anmeld