Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lunae skriver: Sagen er den at jeg indtil videre har termin 4. Juli! Det betyder jo juligruppen, men pga en genfejl skal jeg sættes igang allersenest i uge 38, hvilket jo bliver i juni!Skal jeg så være med i gruppe juni eller juli?
Sagen er den at jeg indtil videre har termin 4. Juli! Det betyder jo juligruppen, men pga en genfejl skal jeg sættes igang allersenest i uge 38, hvilket jo bliver i juni!Skal jeg så være med i gruppe juni eller juli?
Så hører du vel til juni-gruppen, da du jo med sikkerhed vil føde senest i juni.. (:
D4/7 er ellers den perfekte fødselsdag, til en lille baby ( syntes alberte i hvert fald ) Så jeg tænker du høre i juli, men kommer baby i juni, hopper du jo bare derover. Vh stine
StineW79 skriver: D4/7 er ellers den perfekte fødselsdag, til en lille baby ( syntes alberte i hvert fald ) Så jeg tænker du høre i juli, men kommer baby i juni, hopper du jo bare derover. Vh stine
Jeg vil sige juli, det er der den fastsatte termin er, om man så føder før eller efter, det kan mange jo opleve.. Jeg gik 14 dage over tid, og ind i en anden måned, men derfor synes jeg stadig jeg hørte til de mødre der også havde termin i den samme måned som mig selv
TrineMine86 skriver: Jeg vil sige juli, det er der den fastsatte termin er, om man så føder før eller efter, det kan mange jo opleve.. Jeg gik 14 dage over tid, og ind i en anden måned, men derfor synes jeg stadig jeg hørte til de mødre der også havde termin i den samme måned som mig selv
Jeg vil sige i juni-terminsgruppen.. Havde du nu haft termin i juli, men fødte i juni - flyttede man jo bare terminsgruppe efter fødsel.. Men nu ved du jo med sikkerhed, at det bliver et juni-barn
Nadia&Daniel skriver: Jeg vil sige i juni-terminsgruppen.. Havde du nu haft termin i juli, men fødte i juni - flyttede man jo bare terminsgruppe efter fødsel.. Men nu ved du jo med sikkerhed, at det bliver et juni-barn
jeg vil sige juli gruppen - da det jo er dem du følges med, og en termins gruppe er jo rigtig god til at snakke om ting der foregår NU og du vil jo være ligeså langt som de fleste i juli gruppen osv, du føder bare lidt før dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128