Hvor hører jeg til? Terminsgruppe!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. december 2012

Lunae

Sagen er den at jeg indtil videre har termin 4. Juli! Det betyder jo juligruppen, men pga en genfejl skal jeg sættes igang allersenest i uge 38, hvilket jo bliver i juni!

Skal jeg så være med i gruppe juni eller juli?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

M (:

Lunae skriver:

Sagen er den at jeg indtil videre har termin 4. Juli! Det betyder jo juligruppen, men pga en genfejl skal jeg sættes igang allersenest i uge 38, hvilket jo bliver i juni!

Så hører du vel til juni-gruppen, da du jo med sikkerhed vil føde senest i juni.. (:

Anmeld

5. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

D4/7 er ellers den perfekte fødselsdag, til en lille baby ( syntes alberte i hvert fald ) Så jeg tænker du høre i juli, men kommer baby i juni, hopper du jo bare derover. Vh stine

Anmeld

5. december 2012

Lunae

StineW79 skriver:

D4/7 er ellers den perfekte fødselsdag, til en lille baby ( syntes alberte i hvert fald ) Så jeg tænker du høre i juli, men kommer baby i juni, hopper du jo bare derover. Vh stine

Jeg ved med sikkerhed at baby kommer i juni, da jeg jo skal sættes igang senest uge 38.

Anmeld

5. december 2012

TrineMine86

Lunae skriver:

Jeg vil sige juli, det er der den fastsatte termin er, om man så føder før eller efter, det kan mange jo opleve.. Jeg gik 14 dage over tid, og ind i en anden måned, men derfor synes jeg stadig jeg hørte til de mødre der også havde termin i den samme måned som mig selv 

Anmeld

5. december 2012

Lunae

TrineMine86 skriver:

Jeg vil sige juli, det er der den fastsatte termin er, om man så føder før eller efter, det kan mange jo opleve.. Jeg gik 14 dage over tid, og ind i en anden måned, men derfor synes jeg stadig jeg hørte til de mødre der også havde termin i den samme måned som mig selv 

Det kan jeg godt følge dig i. Gik selv 14 dage over med min første og også ind i en ny mdr, men denne gang ved jeg jo med sikkerhed at jeg får barn i juni og altså ikke i juli! Hmm synes det er svært!

Anmeld

5. december 2012

Nadia&Daniel

Jeg vil sige i juni-terminsgruppen.. Havde du nu haft termin i juli, men fødte i juni - flyttede man jo bare terminsgruppe efter fødsel.. Men nu ved du jo med sikkerhed, at det bliver et juni-barn

Anmeld

5. december 2012

Lunae

Nadia&Daniel skriver:

Jeg vil sige i juni-terminsgruppen.. Havde du nu haft termin i juli, men fødte i juni - flyttede man jo bare terminsgruppe efter fødsel.. Men nu ved du jo med sikkerhed, at det bliver et juni-barn

Det er også det jeg hælder mest til!

Anmeld

5. december 2012

FrkZier

Lunae skriver:

jeg vil sige juli gruppen - da det jo er dem du følges med, og en termins gruppe er jo rigtig god til at snakke om ting der foregår NU og du vil jo være ligeså langt som de fleste i juli gruppen osv, du føder bare lidt før dem

Anmeld

5. december 2012

miig1989

Lunae skriver:

For at du får mest ud ad det, tror jeg det er bedst, at du er i Juli

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.