3. og sidste trimester er ramt med prinsessen :) billeder +

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

Camillos

BabyWish2012 <3 skriver:

Tusind tak

Synes det er ret vildt man kan se på maven hvor livmoderen stopper, den har virkelig taget sig nogle ryk

ja det er ret vildt  din mave er lige så stor som min da jg var højgravid tror jeg den klær dig sindssyg godt <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

M&N

Camillos skriver:

ja det er ret vildt  din mave er lige så stor som min da jg var højgravid tror jeg den klær dig sindssyg godt <3

Ihh altså, du er så sød Camilla! Tusind tak

Jeg synes den er rigtig stor og har form når man ser den foran, men synes bare den er lille til siden Men hvis man spurgte mig så var jeg slet ikke vokset de sidste 28 uger, synes slet ikke man kan se det uden tøj på fx.. Men man kan tydeligt se det på billeder.

Nok fordi man ser sig selv i spejlet hver dag?! På maven altså.

Anmeld

5. december 2012

Camillos

BabyWish2012 <3 skriver:

Ihh altså, du er så sød Camilla! Tusind tak

Jeg synes den er rigtig stor og har form når man ser den foran, men synes bare den er lille til siden Men hvis man spurgte mig så var jeg slet ikke vokset de sidste 28 uger, synes slet ikke man kan se det uden tøj på fx.. Men man kan tydeligt se det på billeder.

Nok fordi man ser sig selv i spejlet hver dag?! På maven altså.

det er fordi det er sådan en naturlig process og man egentlig nusser og kigger på maven konstant at man ikke føler der sker noget hehe  men der er da bestemt en flot gravid mave på dig 

Anmeld

5. december 2012

dukke

hvor er du bare blevet stor og fin smukke 

Anmeld

5. december 2012

M&N

Camillos skriver:

det er fordi det er sådan en naturlig process og man egentlig nusser og kigger på maven konstant at man ikke føler der sker noget hehe  men der er da bestemt en flot gravid mave på dig 

Tusind tak! Det er jeg glad for du synes

Anmeld

5. december 2012

M&N

dukke skriver:

hvor er du bare blevet stor og fin smukke 

Tak smukke  Synes også den er rigtig fin forfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.