3. og sidste trimester er ramt med prinsessen :) billeder +

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.996 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. december 2012

M&N

Det er da helt vildt hvordan tiden er fløjet afsted. 3 trimester er nået og det er med en hel vild følelse i maven! Det er SÅ stort at være nået hertil. 12 uger til termin - glæder mig sådan til at møde vores smukke prinsesse 

Det går rigtig godt herhjemme. Jeg går jo herhjemme, men kan godt mærke min krop er på arbejde, så jeg sover rigtig meget og ellers nyder jeg bare min dejlige baby piges spark og moslen rundt. Smerten i mit bækken er blevet bedre, men en tur i Fakta kan godt være rigtig svær, da det virkelig belaster min lænd og ben, men har ingen gener ellers så jeg har det jo egentlig rigtig dejlligt.

Har sådan en skøn forstående kæreste, som er dygtig til at klarer opgaverne herhjemme og snakker med lillepigen hver aften og smører maven ind og hun elsker det  ..

Skal afsted til 2. JM besøg på torsdag og jeg glæder mig SÅ meget til at komme afsted. Synes alligevel det er ret lang tid siden 2. lægeundersøgelse og er spændt på om hun skøner lille pigens vægt og så skal vi afsted til sidste scanning d. 20 december i uge 30, som er en 3D scanning hos scanningsjordemoderen, der skal den kommende moster med, vi glæder os HELT vildt til at se prinsessen igen 

Vægten siger +7 kg og det er sku svært at holde sig væk fra alle de gode julegodter her i julen, mmmh altså... 

Maven vokser fint men mest i ryk og lillepigen mosler rundt og sparker hårdt mor både i blæren og i ribbenene hehe..

Og så til billederne, både forfra og til siden, strækmærkerne er godt i gang, men det havde jeg næsten forudset - men det gør mig ikke spor  Den vokser fint og hun leger, sparker og mosler rundt i hele maven nu  ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

christina92

Hvor lyder det bare til at du nyder at være gravid og hvor er det fantastisk  

Maven er rigtig fin!! Og vær du bare stolt af dine "mor-tatoveringer"

Anmeld

4. december 2012

M&N

christina92 skriver:

Hvor lyder det bare til at du nyder at være gravid og hvor er det fantastisk  

Maven er rigtig fin!! Og vær du bare stolt af dine "mor-tatoveringer"

Du kan tro jeg nyder graviditen fuldt ud! Jeg nyder min pige og bare oplevelsen i sig selv - mit bækken driller ret ofte og er VIRKELIG træt, men nøj hvor jeg alligevel elsker det!

Og tusind tak!!!! 

Anmeld

5. december 2012

M&N

5. december 2012

Mettefpigen

Hvor er du fin!!! Og dejlig stor

Anmeld

5. december 2012

FrkZier

BabyWish2012 <3 skriver:

Det er da helt vildt hvordan tiden er fløjet afsted. 3 trimester er nået og det er med en hel vild følelse i maven! Det er SÅ stort at være nået hertil. 12 uger til termin - glæder mig sådan til at møde vores smukke prinsesse 

Det går rigtig godt herhjemme. Jeg går jo herhjemme, men kan godt mærke min krop er på arbejde, så jeg sover rigtig meget og ellers nyder jeg bare min dejlige baby piges spark og moslen rundt. Smerten i mit bækken er blevet bedre, men en tur i Fakta kan godt være rigtig svær, da det virkelig belaster min lænd og ben, men har ingen gener ellers så jeg har det jo egentlig rigtig dejlligt.

Har sådan en skøn forstående kæreste, som er dygtig til at klarer opgaverne herhjemme og snakker med lillepigen hver aften og smører maven ind og hun elsker det  ..

Skal afsted til 2. JM besøg på torsdag og jeg glæder mig SÅ meget til at komme afsted. Synes alligevel det er ret lang tid siden 2. lægeundersøgelse og er spændt på om hun skøner lille pigens vægt og så skal vi afsted til sidste scanning d. 20 december i uge 30, som er en 3D scanning hos scanningsjordemoderen, der skal den kommende moster med, vi glæder os HELT vildt til at se prinsessen igen 

Vægten siger +7 kg og det er sku svært at holde sig væk fra alle de gode julegodter her i julen, mmmh altså... 

Maven vokser fint men mest i ryk og lillepigen mosler rundt og sparker hårdt mor både i blæren og i ribbenene hehe..

Og så til billederne, både forfra og til siden, strækmærkerne er godt i gang, men det havde jeg næsten forudset - men det gør mig ikke spor  Den vokser fint og hun leger, sparker og mosler rundt i hele maven nu  ..

det lyder da næsten for godt til at være sandt hehe men hvor er det dog dejligt at du nyder det hele så meget!

og fine billeder

Anmeld

5. december 2012

Camillos

BabyWish2012 <3 skriver:

hvor er du blevet stor og flot

Anmeld

5. december 2012

M&N

Mettefpigen skriver:

Hvor er du fin!!! Og dejlig stor

Tusind tak 

Anmeld

5. december 2012

M&N

FrkZier skriver:

det lyder da næsten for godt til at være sandt hehe men hvor er det dog dejligt at du nyder det hele så meget!

og fine billeder

Ja det er ret vildt, at der ikke er så mange gener, men du kan tro mit bækken bider og driller når det først er gået i gang, så her er det sofaen der bliver brugt mest tid i

Og tak

Anmeld

5. december 2012

M&N

Camillos skriver:

hvor er du blevet stor og flot

Tusind tak

Synes det er ret vildt man kan se på maven hvor livmoderen stopper, den har virkelig taget sig nogle ryk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.