Hvornår er man højgravid ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. december 2012

baby012

Er forvirret !! 

Føler mig ikke højgravid, men alle siger ting som, nu når du er højgravid osv. Troede først det var en måned til termin ? eller når man når termin ?? 

Kan ikke fonde ud af det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

ekebiv

Lahn11 skriver:

Er forvirret !! 

Føler mig ikke højgravid, men alle siger ting som, nu når du er højgravid osv. Troede først det var en måned til termin ? eller når man når termin ?? 

Kan ikke fonde ud af det  

Jeg synes at kunne huske at det er når der er 4 uger til termin men det er 3 år siden jeg sidst var gravid så er ikke helt sikker

Anmeld

5. december 2012

frk andreasen

Når man når 37 fulde uger henne tror jeg, så er barnet jo færdig bagt og tager bare på i vægt.
. Jeg føler mig virkelig højgravid nu
Kram Tanja 38+5

Anmeld

5. december 2012

FrkZier

Lahn11 skriver:

Er forvirret !! 

Kan ikke fonde ud af det  

der er faktisk ikke noget facit - det lidt forskelligt, hvornår de forskellige synes man er højgravid, men tror at største delen mener man er højgravid en måned eller to inden termin, tror også det har lidt at gøre med størelsen på mavsen, fordi hvis den er meget stor, tænker folk bare man er højgavid og det er lige op over

Anmeld

5. december 2012

Fenja09

Jeg tror de fleste regner at man er højgravid de sidste 4 uger af graviditeten, men der er også nogen som mener man er det når man rammer 3. trimester.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.