Dværghamster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.807 visninger
21 svar
0 synes godt om
4. december 2012

PernilleogLouis

Nogen herinde der har dværghamster? 

Har undersøgt lidt om det og der er noget jeg ikke forstår - læser jeg om det på nettet så står der at det er sociale dyr og man skal købe to - dyrehandleren sagde det ikke var nødvendigt - og kender også et par stykker som har dværghamster og bare har en..

Hvad er jeres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Mettefpigen

Jeg havde dværghamster da jeg var barn, og det er helt fint med en :-) jeg startede med en og fik en mere, og det var (åbenbart en han og en hun selvom vi fik afvide at begge var hunner) og øhh... Skal vi ikk bare sige at de hygger rigtig rigtig meget... Jeg endte med at have over 50, oh måtte give dem til Zoo....

Anmeld

4. december 2012

PernilleogLouis

Mettefpigen skriver:

Jeg havde dværghamster da jeg var barn, og det er helt fint med en :-) jeg startede med en og fik en mere, og det var (åbenbart en han og en hun selvom vi fik afvide at begge var hunner) og øhh... Skal vi ikk bare sige at de hygger rigtig rigtig meget... Jeg endte med at have over 50, oh måtte give dem til Zoo....

Ha ha ja har godt læst at de kan lave en del unger ret hurtigt

Anmeld

4. december 2012

Ka+Ma=Be

kicha skriver:

Nogen herinde der har dværghamster? 

Har undersøgt lidt om det og der er noget jeg ikke forstår - læser jeg om det på nettet så står der at det er sociale dyr og man skal købe to - dyrehandleren sagde det ikke var nødvendigt - og kender også et par stykker som har dværghamster og bare har en..

Hvad er jeres erfaringer?

De ER sociale dyr! Og jeg ville ikke anbefale at nøjes med en. De risikerer, som mange andre flokdyr, at blive ensomme og dø tidligt.

Anmeld

4. december 2012

Mettefpigen

kicha skriver:

Ha ha ja har godt læst at de kan lave en del unger ret hurtigt

Haha jep... Så jeg ville synes det var fint med en :-) man kan få meget lækkert legetøj til den så jeg tror nok den skal hygge sig... Mit dværghamster (coco) var blevet så tam at den kunne gå på bordet og i hånden uden problemer :-)

Anmeld

4. december 2012

PernilleogLouis

Mettefpigen skriver:

Haha jep... Så jeg ville synes det var fint med en :-) man kan få meget lækkert legetøj til den så jeg tror nok den skal hygge sig... Mit dværghamster (coco) var blevet så tam at den kunne gå på bordet og i hånden uden problemer :-)

hvor hyggeligt

Anmeld

4. december 2012

PernilleogLouis

Ka+Ma=Be skriver:

De ER sociale dyr! Og jeg ville ikke anbefale at nøjes med en. De risikerer, som mange andre flokdyr, at blive ensomme og dø tidligt.

det kan godt være du har ret - syns bare det er underligt at dyrehandleren sagde det var helt fint med bare en

Anmeld

4. december 2012

Ka+Ma=Be

kicha skriver:

det kan godt være du har ret - syns bare det er underligt at dyrehandleren sagde det var helt fint med bare en

Ja det synes jeg egentlig også er rigtig ærgerligt Men det siger måske desværre mere om kompetencerne et sådan sted.

Anmeld

4. december 2012

Mettefpigen

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg havde en, og den havde det rigtig godt Hun blev da 2-3 år gammel

Anmeld

4. december 2012

4xGreve

kicha skriver:

hvor kommer i fra?? vi har to utrolig flotte dværg hamster som funger godt sammen og som er håndvante som vi evt. vil sælge til den rette familie bur mm. medfølger og vi har også ekstra bur samt transportbur. grunde til vi forsørger at sælge er vi er ved at vokse fra vores lejlighed og er ved at få meget mangel på pladesen.

Dyr koster ca. 125kr ude i butikkerne også kommer bur oven i (det ene vi har koster 350kr det andet og det som de går i koster 450kr) også medfølger foder (40kr pr. pose) samt det til at ligge i bunden af buret (200kr for 50L pose) alt dette kan du få til 300kr. de er begge forholdvis unge ca. 6 måneder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.