gravid i uge 16

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. december 2012

Musse21

Hej skønne damer

Kunne godt bruge lidt hjælp. Er første gangs gravid i uge 16 og har de sidste par dage/nætter haft en hel del aktivitet i min mave/underliv. Får en del jag der nærmest går ned til skambenet.. også lige under navlen. Nogle gang kan det virkelig trække tænder ud men det er meget kort varigt

Er det normalt og i såfald hvad kan det være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Musse21

Ingen som kan hjælpe mig?

Anmeld

4. december 2012

Miss Church

Musse21 skriver:

Hej skønne damer

Kunne godt bruge lidt hjælp. Er første gangs gravid i uge 16 og har de sidste par dage/nætter haft en hel del aktivitet i min mave/underliv. Får en del jag der nærmest går ned til skambenet.. også lige under navlen. Nogle gang kan det virkelig trække tænder ud men det er meget kort varigt

Hvad mener du med aktivitet?

Jeg synes det lyder som ligamentsmerter. De kan virkelig gøre NAS! 

Anmeld

4. december 2012

Musse21

Miss Church skriver:

Hvad mener du med aktivitet?

Jeg synes det lyder som ligamentsmerter. De kan virkelig gøre NAS! 

ltså som om der sker en masse der nede.. Så svært at forklare..

Anmeld

4. december 2012

Miss Church

Musse21 skriver:

ltså som om der sker en masse der nede.. Så svært at forklare..

Arg sådan en form for aktivitet  

Min mave rumlede rigtig meget omkring uge 14-16, inden jeg begyndte at kunne mærke mine babyer. Måske det er et begynder-stadie, til at mærke liv, du kan mærke?  

Smerterne synes jeg lyder som ligamentsmerter. Jeg havde dem rigtig meget om natten og morgenen. Det gjorde rigtig ondt og gik helt ned i min livmoderhals. Jeg mærker ikke rigtig noget til det mere

Anmeld

4. december 2012

Musse21

Miss Church skriver:

Arg sådan en form for aktivitet  

Min mave rumlede rigtig meget omkring uge 14-16, inden jeg begyndte at kunne mærke mine babyer. Måske det er et begynder-stadie, til at mærke liv, du kan mærke?  

Smerterne synes jeg lyder som ligamentsmerter. Jeg havde dem rigtig meget om natten og morgenen. Det gjorde rigtig ondt og gik helt ned i min livmoderhals. Jeg mærker ikke rigtig noget til det mere

JA det føltes lidt som om systemet er gør klar til at slå en prut hvis det er nemmere at forstå

Kunne være lækkert hvis den lille prinsesse snart vil gøre så jeg kunne mæsrke hende lidt

Anmeld

4. december 2012

Miss Church

Musse21 skriver:

JA det føltes lidt som om systemet er gør klar til at slå en prut hvis det er nemmere at forstå

Kunne være lækkert hvis den lille prinsesse snart vil gøre så jeg kunne mæsrke hende lidt

Ja nemlig Det tror jeg at det er.  for at du snart kan mærke din lille pige. Det er simpelthen så stort 

Anmeld

4. december 2012

Musse21

Miss Church skriver:

Ja nemlig Det tror jeg at det er.  for at du snart kan mærke din lille pige. Det er simpelthen så stort 

hehe det lyder godt Mange tak for de

Anmeld

5. december 2012

FrkZier

Musse21 skriver:

Hej skønne damer

det lyder som ligament smerter - de kan være ret smertefulde desværre

Anmeld

5. december 2012

Musse21

FrkZier skriver:

det lyder som ligament smerter - de kan være ret smertefulde desværre

Det må jo bare være det der følger med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.