Jeg har født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2012

B&J

er super ked af du fik den håre oplevelse med dig men håber en dag hvis du bliver skruk at du så er klart til en ny baby

men lige nu har du jo nok i den yndige smukke prinsesse stort tillykke med hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Camillos

TWT skriver:

Lørdag D. 1/12-12 kl 19.37 fødte jeg min dejlige datter  

det var en noget kompliceret fødsel, jeg mistede 2 liter blod, og røg direkte til operation i to timer. 

det har sat en kæmpe skræk i mig, og har bestemt ikke lyst til at føde flere børn

svala vejede 3540g og 51cm. Hun kom til verden efter 45 timer med veer. Hun er født 41+1

hov undskyld hade læst det som 45 min med veer .. hold da op en lang fødsel.. 

Anmeld

4. december 2012

binemus92

TWT skriver:

det var en noget kompliceret fødsel, jeg mistede 2 liter blod, og røg direkte til operation i to timer. 

det har sat en kæmpe skræk i mig, og har bestemt ikke lyst til at føde flere børn

svala vejede 3540g og 51cm. Hun kom til verden efter 45 timer med veer. Hun er født 41+1

gud hvor ser hun dejlig ud !! øhj ha man bliver så utålmodig når man ser så små søde pus hele tiden...  

tillykke med hende.. 

Anmeld

4. december 2012

birthee

Først og fremmest stort tillykke med din datter, håber du har det okay nu 

Jeg mistede selv meget blod dengang jeg fødte min søn, og synes absolut ikke det var noget behagelig oplevelse - det var også på operationsbordet i fuld narkose, opvågning bagefter og meget lang tid før jeg så min søn igen - havde ham kun lige 5 minutter max 

Nå, men det er vigtigt, meget vigtigt at du får snakket om det igen og igen, så du kan bearbejde oplevelsen... Det har hjulpet mig rigtig meget, og da jeg fik min datter (ja, jeg fik en mere) i 2011, havde jeg snakket det meget igennem med jm, læge og personalet på sygehuset, og fået lavet en fødselsplan hvor der, da presseveerne begyndte, blev tilkaldt en fødselslæge der var med under det sidste af fødslen, så der hurtigt kunne blive grebet ind, hvis der skulle opstå komplikationer lignende sidst... Det gjorde der heldigvis ikke, og nu venter jeg nr. 3, og håber selvfølgelig alt går godt denne gang også!!!

Mange knus herfra 

Anmeld

4. december 2012

TWT

birthee skriver:

Først og fremmest stort tillykke med din datter, håber du har det okay nu 

Jeg mistede selv meget blod dengang jeg fødte min søn, og synes absolut ikke det var noget behagelig oplevelse - det var også på operationsbordet i fuld narkose, opvågning bagefter og meget lang tid før jeg så min søn igen - havde ham kun lige 5 minutter max 

Nå, men det er vigtigt, meget vigtigt at du får snakket om det igen og igen, så du kan bearbejde oplevelsen... Det har hjulpet mig rigtig meget, og da jeg fik min datter (ja, jeg fik en mere) i 2011, havde jeg snakket det meget igennem med jm, læge og personalet på sygehuset, og fået lavet en fødselsplan hvor der, da presseveerne begyndte, blev tilkaldt en fødselslæge der var med under det sidste af fødslen, så der hurtigt kunne blive grebet ind, hvis der skulle opstå komplikationer lignende sidst... Det gjorde der heldigvis ikke, og nu venter jeg nr. 3, og håber selvfølgelig alt går godt denne gang også!!!

Mange knus herfra 

tak

puha det lyder heller ikke rart det du var igennem - skønt du har fået en mere  

ja kan godt mærke at jeg skal snakke om det. Tuder hver gang jeg snakker om det eller tænker på det. Vi skal til samtale med den jm, der var der under fødslen, for at snakke om forløbet. Det glæder jeg mig til, for har så mange spørgsmål, uden svar

Anmeld

4. december 2012

Frk-Lotusblomst

TWT skriver:

Stort tillykke med skønne Svala. Sikke en fin str.

Øv for en oplevelse. Håber du får mod på endnu en fødsel! Knus

Anmeld

4. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Stort tillykke, hvor er hun fin!! Vh stine

Anmeld

4. december 2012

Chalala85

Stort tillykke med hende

Bare rolig, når det hele kommer på afstand for du det bedre, husk at få talt det igennem

Anmeld

4. december 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med prinsessen

Anmeld

4. december 2012

TWT

Tak alle sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.