Jeg har født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.828 visninger
22 svar
1 synes godt om
4. december 2012

TWT

Lørdag D. 1/12-12 kl 19.37 fødte jeg min dejlige datter  

det var en noget kompliceret fødsel, jeg mistede 2 liter blod, og røg direkte til operation i to timer. 

det har sat en kæmpe skræk i mig, og har bestemt ikke lyst til at føde flere børn

svala vejede 3540g og 51cm. Hun kom til verden efter 45 timer med veer. Hun er født 41+1

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Misscbn

TWT skriver:

det var en noget kompliceret fødsel, jeg mistede 2 liter blod, og røg direkte til operation i to timer. 

det har sat en kæmpe skræk i mig, og har bestemt ikke lyst til at føde flere børn

svala vejede 3540g og 51cm. Hun kom til verden efter 45 timer med veer. Hun er født 41+1

orrrrh et lille pus 

man blir helt skruk tillykke og ubehagelig oplevelse du får lige en 

Anmeld

4. december 2012

FruStolpe

Stort tillykke med hende.....

Anmeld

4. december 2012

Miin'Baby'Mus

TWT skriver:

Årh er jeg ked af at hører - det er træls når man får sådan en skræk ind på livet 

Men så er det da dejligt at du hver dag kan glæde dig over den dejlige lille pige du har født Stort tillykke med hende 

Anmeld

4. december 2012

L&V

TWT skriver:

Puha sikke en oplevelse.. Håber det hjælper når det hele kommer lidt på afstand.. Men ih altså hvor er hun bare skøn.. Stort tillykke med hende

Anmeld

4. december 2012

TWT

blankholm skriver:

orrrrh et lille pus 

man blir helt skruk tillykke og ubehagelig oplevelse du får lige en 

Tak

Anmeld

4. december 2012

TWT

FruStolpe skriver:

Stort tillykke med hende.....

Tak

Anmeld

4. december 2012

TWT

LilleNyPåVej skriver:

Årh er jeg ked af at hører - det er træls når man får sådan en skræk ind på livet 

Men så er det da dejligt at du hver dag kan glæde dig over den dejlige lille pige du har født Stort tillykke med hende 

Tak

ja, det er rigtig træls! Har altid gerne ville have mange børn. 

Men ja, så må jeg nyde min skønne pige

Anmeld

4. december 2012

TWT

Månsson skriver:

Puha sikke en oplevelse.. Håber det hjælper når det hele kommer lidt på afstand.. Men ih altså hvor er hun bare skøn.. Stort tillykke med hende

Tusind tak

ja, man kan håbe at det hjælper at få det lidt på afstand  

Anmeld

4. december 2012

Camillos

TWT skriver:

stort tillykke det var da en hurtig fødsel.. jeg mistede selv 2,5 litrr blod måtte opereres  med det samme og have blod.. det er noget af en omgang.. ville heller ikke have flere børn... nu 6 uger efter hsr jeg fået det  lidt på afstand 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.