Altså hvilken uge er jeg i ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg har lidt svært ved lige at gennem skue det, de fleste steder læser jeg, at når man feks er i uge 6+2, så er jeg i uge 7? har jeg forstået det rigtig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

MogN

Anonym skriver:

Jeg har lidt svært ved lige at gennem skue det, de fleste steder læser jeg, at når man feks er i uge 6+2, så er jeg i uge 7? har jeg forstået det rigtig??

Ja det er helt rigtigt - med andre ord betyder det at du er 6 fulde uger og 2 dage henne derfor også uge 7

Anmeld

4. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

du er i 7. uge - men du er 6 uger henne

du er jo 6 uger OG 2 dage dvs du har nu påbegyndt din 7. uge

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tusind tak

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

du er i 7. uge - men du er 6 uger henne

du er jo 6 uger OG 2 dage dvs du har nu påbegyndt din 7. uge

Det var også sådan jeg forstod det, men jeg synes alligevel det lød lidt underligt

Kan man se hjerteblink nu ? Jeg skal til scanning d. 14.12, og håber sådan vi kan se et lille hjerte

Anmeld

4. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Det var også sådan jeg forstod det, men jeg synes alligevel det lød lidt underligt

Kan man se hjerteblink nu ? Jeg skal til scanning d. 14.12, og håber sådan vi kan se et lille hjerte

de fleste ser hjerte blink fra omkring 6+0, så ja i burde meget gerne se hjerteblink, hvis alt er som det skal være

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

de fleste ser hjerte blink fra omkring 6+0, så ja i burde meget gerne se hjerteblink, hvis alt er som det skal være

Uhh det krydser vi for

Anmeld

4. december 2012

Kofoed.

MogN skriver:

Ja det er helt rigtigt - med andre ord betyder det at du er 6 fulde uger og 2 dage henne derfor også uge 7

Det er forkert. Når man er 6+2 er man i uge 6, men 7. graviditets uge. Det er lige som 1934 er i 1900 tallet, men også det 20. århundrende. Man er som en anden skriver begyndt på den 7. uge, men man er kun 6 uger henne (plus lidt dage). Der er en udbedt misforståelse omkring det her, så håber dette er forståeligt sat op.

Anmeld

4. december 2012

MogN

Kofoed. skriver:

Det er forkert. Når man er 6+2 er man i uge 6, men 7. graviditets uge. Det er lige som 1934 er i 1900 tallet, men også det 20. århundrende. Man er som en anden skriver begyndt på den 7. uge, men man er kun 6 uger henne (plus lidt dage). Der er en udbedt misforståelse omkring det her, så håber dette er forståeligt sat op.

ehm, skriver du ikk det samme som det jeg gør, bare på en anden måde?

Anmeld

4. december 2012

Ayasmor

MogN skriver:

ehm, skriver du ikk det samme som det jeg gør, bare på en anden måde?

Ikke helt, da du skriver at hun er i uge 7, hvilket hun ikke er. Hun er dog i 7. uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.