fra body til undertøj hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2012

MyLove E

Nameit og Pippi det har i str 92..:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Troldemommi

Mette. skriver:

Ja, så vil jeg også klart sige du skal fortsætte hvis hun snart går op i str. 92.

Min datter er bare ikke ret stor af sin alder, så hun begyndte først at bruge str. 92 da hun var 2+.

Jeg er også tidligt ude, str 86 sidder stadig fint på Johanne, jeg forbereder mig bare  

Anmeld

4. december 2012

Troldemommi

Tauf skriver:

Nameit og Pippi det har i str 92..:-)

Okay mange tak

Anmeld

4. december 2012

2babygirls

Monica P skriver:

jeg har været i hogm uden held, men måske var de bare udsolgt

Monica

Jeg tror bare de har været udsolgt. Der var nemlig også kun 1 tilbage da jeg gik på rov. Men name it har jo altid 4 for 120 og Babysam til ca det samme

Anmeld

4. december 2012

Troldemommi

Baby2påvej skriver:

Jeg tror bare de har været udsolgt. Der var nemlig også kun 1 tilbage da jeg gik på rov. Men name it har jo altid 4 for 120 og Babysam til ca det samme

okay jeg tror jeg skal en tur i nameit for det er da billigt, jeg er ikke fan af babysam så dem holder jeg mig helst fra

TAK

Monica

Anmeld

4. december 2012

Nadia&Daniel

Monica P skriver:

Jeg er ved at samle tøj sammen i størrelse 92 da jeg godt kan lide at være i lidt god tid, jeg syntes det er lidt svært at finde bodyer i størrelse 92 er det fordi børn begynder at bruge undertøj nu, eller er jeg bare lidt blind??

Monica

Vi startede med undertøj i størrelse 86 - Laura går i vuggestue, og der vil de helst have de har to delt på, i hendes alder/størrelse..

Anmeld

4. december 2012

Troldemommi

Nadia&Daniel skriver:

Vi startede med undertøj i størrelse 86 - Laura går i vuggestue, og der vil de helst have de har to delt på, i hendes alder/størrelse..

okay, ja det behøver vi ikke vi har Johanne i dp  men jeg kan godt se der er nogle ting der er nemmere ved at de har to delt undertøj på.

Tak for dit svar

Monica

Anmeld

4. december 2012

Nadia&Daniel

Monica P skriver:

okay, ja det behøver vi ikke vi har Johanne i dp  men jeg kan godt se der er nogle ting der er nemmere ved at de har to delt undertøj på.

Tak for dit svar

Monica

Min veninde har hendes datter i dp - hun vil også helst have to-delt, så tror det er forskelligt fra person til person

Dog kom jeg til at købe 6 x body'er (langærmet) i str. 86, så vi bruger dem herhjemme  

Anmeld

4. december 2012

Clisolka

Monica P skriver:

Jeg er ved at samle tøj sammen i størrelse 92 da jeg godt kan lide at være i lidt god tid, jeg syntes det er lidt svært at finde bodyer i størrelse 92 er det fordi børn begynder at bruge undertøj nu, eller er jeg bare lidt blind??

Monica

Jeg har bl.a. købt en masse bodyer til Isabella her til efteråret. Jeg venter til foråret med undertøjet, for det er lidt koldt nu 

Jeg har set en del 92 og 98 rundt omkring. De 92 jeg lige har købt er fra Name It - der har de i hvert fald 

Hun er begyndt at interessere sig for sin dukkes potte, men hun er ikke helt klar endnu, for hun kan ikke lide at få smidt bleen  I vuggestuen er de så småt begyndt at lade hende sidde på de små toiletter - hun ser jo de lidt større gøre det  Hov, hun er lige fyldt 2 

Anmeld

4. december 2012

LR85

Monica P skriver:

Monica

Vi byttede bidyer ud med undertøj i str 92. 

Det passede meget fint. Han er vildt sød i undertøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.