fra body til undertøj hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2012

Troldemommi

Tauf skriver:

Vi har mange i 92 og endda også i 98. jeg vil ikke gå over til undertøj endnu. Body varmer meget mere:-)

Nej hun kommer jo til at fryse hvis hun skiller på midten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Troldemommi

serinasmor skriver:

Serina begyndte på undertøj da bodyerne i str 92 blev for korte ..

dem havde jeg ikke problemer med at finde .. mener vi fandt dem både i bilka, kvickly, føtex og nameit ...

dem i str 98 var dog umulige de findes men kun hos meget få producenter ..
serina har de sidste 1½ brugt bodyer i en str større end resten af tøjet fordi vi bruger tørretumbler og de så bliver korte ..

okay så er jeg vist lidt blind

men syntes også det er for tidligt hun skal i rigtigt undertøj, sådan en body den holder også godt på bleen

Anmeld

4. december 2012

Troldemommi

Baby2påvej skriver:

name it, H&M og bilka har hvert fald str 92.

Vi overgår først fra str 98, hvor vi satser på at træne toiletbesøg.

jeg har været i hogm uden held, men måske var de bare udsolgt

Monica

Anmeld

4. december 2012

Troldemommi

MortilCilas skriver:

Jeg startede for et par måneder siden, og Cilas bliver 2 år til Januar. Jeg synes bare han skulle prøve det, og jeg synes det er meget lettere Han har slet ingen bodyer i 92 da jeg køber undertøj i stedet

okay mange tak for dit svar

Anmeld

4. december 2012

Troldemommi

Mette. skriver:

Emilie var omkring 2 år. Hun begyndte at interessere sig for at gå på toilettet selv og derfor var alle de body'er jeg havde købt i str. 92 slet ikke til noget.

Vi byttede det hele ud med undertøj som hun udelukkende har brugt siden.

okay, Johanne er kun 15 måneder så jeg tænker hun stadig skal bruge bodyer et stykke tid, når bare jeg lige får fundet nogle

Anmeld

4. december 2012

Troldemommi

B&J skriver:

daniel begynde med undertøjet da han skullé over i en 92... men man kan sagtens finde bodyer i en 92

okay, tak for dit svar

Anmeld

4. december 2012

Troldemommi

Månsson skriver:

Jeg syntes at de skal ha undertøj når de stopper med at bruge ble

Ja bodyen er god til at holde bleen på plads, og så kan den tåle et blive tumlet godt med

Anmeld

4. december 2012

Troldemommi

Tulle28 skriver:

Jeg havde egentlig besluttet mig for at det var slut med body'er til min datter (2,8 år), men må indrømme at jeg stadig synes hun er lidt for lille. Prøv at Google body'er str 98, så kommer der flere sider frem med body'er til str 110. Joha har bl.a. lavet nogen.

Tak for dit svar, jeg søger

Anmeld

4. december 2012

Mette.

Monica P skriver:

okay, Johanne er kun 15 måneder så jeg tænker hun stadig skal bruge bodyer et stykke tid, når bare jeg lige får fundet nogle

Ja, så vil jeg også klart sige du skal fortsætte hvis hun snart går op i str. 92.

Min datter er bare ikke ret stor af sin alder, så hun begyndte først at bruge str. 92 da hun var 2+.

Anmeld

4. december 2012

Troldemommi

JustMe skriver:

Vi bruger body, til hun begynder at smide bleen. Mht. størrelser har jge set en del bodyer i str 98 og massevis i 92, så det er bestemt ikke umuligt. Mht. Joha laver de bodyer i str 90, 100 osv og str 100 svarer til en 92/98.

okay jeg kan gode lide Joha  det skal da lige undersøges

Tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.