Hospitals tasken?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår skal tasken pakkes?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

579 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. december 2012

simone_jacobsen

Hej alle i skønne kvinder.

Ja som overskriften lyder, er jeg lidt nysgerrig på tasken til hospitalet. Hvornår skal den pakkes og hvad ville i komme i?

Har lavet en afstemning med hvornår i ville pakke tasken, det må i da gerne lige skrive i kommentarfeltet også

Håber i vil hjælpe lidt til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

MorDk

Jeg har stemt uge 37...

Tænker der er barnet fuldbåren... og der er 3 uger til termin...

Jeg pakkede tasken i uge 37 og jeg havde lidt tøj med og tøj til baby. Ikke det vilde... for vidste jeg skulle hjem samme dag

Min kærestes taske var fuld af juice, snacks mm.

Anmeld

6. december 2012

simone_jacobsen

Ikke flere forslag til hvornår tasken skal pakkes og hvad man skal komme i den??

Anmeld

6. december 2012

mulle85

simone_jacobsen skriver:

Ikke flere forslag til hvornår tasken skal pakkes og hvad man skal komme i den??

jeg pakkede i 34 da min første søn blev født i 35 og jeg ikke var klar den, denne gang ventede han dog til 37!

pakkede noget tøj til ham, som body nattøj flyverdragt osv, fik nogledage på patienthotel pga min amning!

Anmeld

6. december 2012

Miss BananaHammock

Har også stemt uge 37 da det var der jeg begyndte - men jeg vil nu mene at man skal pakke den når man har lyst. Har man lyst til at gøre det før så skal man da bare gøre det! Jeg bliver dog ikke færdig før i næste uge, da jeg bruger en del af det der skal med.

Jeg er listefanatikker, så jeg har lavet lange lister over hvad jeg skal have med - og jeg ved at jeg sikkert ikke får brug for halvdelen, men du skal da være velkommen til at blive inspireret.

Skal lige siges at jeg er første gangs fødende og skal have pks - så jeg ved at jeg skal tilbringe min. et par dage på hospitalet.

Til junior:
Et par body'er
Jakke/køredragt
Hue
Autostol
Sutter
Dyne med betræk til junior (I Horsens skal man selv have dyne med)

Til mor:
Afslappende tøj, løst tøj
Ammebh
Morgenkåbe
Hjemmesko
Tøj til hjemturen (bruger nok bare det tøj jeg ankommer i)
Toiletsager

Til far:
Skiftetøj
Computer
Toiletsager

Kamera
Mobiloplader
Vandrejournal
Andre papirer
Bog/blade
Mad/snacks

Evt. ammepude

Anmeld

6. december 2012

sabi1979

Jeg har svaret uge 37, men det er fordi lægerne vil sætte fødslen igang når jeg er i uge 38 :-) jeg vil putte lidt tøj, stoffbleer, bleer og overtøj/dragt i for jeg skal være på sygehuset et par dage :-)og lidt skifte tøj til mig og manden og have min bærbar med ( jeg skal føde i Odense )

sabrina

Anmeld

6. december 2012

simone_jacobsen

Miss BananaHammock skriver:

Har også stemt uge 37 da det var der jeg begyndte - men jeg vil nu mene at man skal pakke den når man har lyst. Har man lyst til at gøre det før så skal man da bare gøre det! Jeg bliver dog ikke færdig før i næste uge, da jeg bruger en del af det der skal med.

Jeg er listefanatikker, så jeg har lavet lange lister over hvad jeg skal have med - og jeg ved at jeg sikkert ikke får brug for halvdelen, men du skal da være velkommen til at blive inspireret.

Skal lige siges at jeg er første gangs fødende og skal have pks - så jeg ved at jeg skal tilbringe min. et par dage på hospitalet.

Til junior:
Et par body'er
Jakke/køredragt
Hue
Autostol
Sutter
Dyne med betræk til junior (I Horsens skal man selv have dyne med)

Til mor:
Afslappende tøj, løst tøj
Ammebh
Morgenkåbe
Hjemmesko
Tøj til hjemturen (bruger nok bare det tøj jeg ankommer i)
Toiletsager

Til far:
Skiftetøj
Computer
Toiletsager

Kamera
Mobiloplader
Vandrejournal
Andre papirer
Bog/blade
Mad/snacks

Evt. ammepude

Armen hvor fantastisk at du helt specifikt har lavet en liste - så har jeg jo en pakkeliste nu

Skønt, skønt, skønt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.