Hvornår skal jeg pakke??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er 32+0 for tidlig at pakke sygehus tasken? Vasker med neutral

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

629 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. december 2012

Helloo

At pakke tasken. Er i uge 32+0 når jeg vil gøre det (Torsdag)? Skal ha kejsersnit så han kommer 7-10 dage før? 

Føler lidt det er fortidlig, synes det svært :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

_-Kathrine-_

Syns da bare du skal gøre det
Det er altid godt at være i god tid og så kan du altid pakke lidt til eller fra hen af vejen

Anmeld

3. december 2012

Helloo

_-Kathrine-_ skriver:

Syns da bare du skal gøre det
Det er altid godt at være i god tid og så kan du altid pakke lidt til eller fra hen af vejen

Heh vil heller ikke gøre det for tidligt. Hvisn du kan følge mig heh.

Tusind tak for svaret 

Anmeld

3. december 2012

Bertris

Altså jeg har næsten pakket til sygehuset, og er 25+0 :i 

Anmeld

3. december 2012

birthee

Jeg har ikke pakket til sygehuset endnu, er 32+1 og venter barn nr. 3 - men idag er den kasse med neutral babytøj (vi ved ikke hvad vi venter os), dukket op (den var blevet væk), så nu kan jeg da få vasket det, så regner jeg med at kigge på det når julen er overstået... Men hvis du har lyst til at pakke nu, synes jeg du skal gøre det - det kunne jo være du fik lyst/kom i tanke om at der skulle pakkes lidt om hen ad vejen

Anmeld

3. december 2012

Camilla30

Personligt ville jeg synes det er alt for tidligt, jeg er i uge 38 og har ikke pakket endnu, regner med at gøre det i denne uge. Synes jeg hele tiden skal bruge noget af det jeg skal have pakket ned og gider ikke gå og pakke ned og ud hele tiden - men ja, det er jo en smags sag Hilsner fra Camilla.

Anmeld

3. december 2012

LinLin

Hvorfor er det vigtigt for afstemningen at du vaaker i neutral???

Pak bare nu - du kommer sikkert til at pakke om nogle gange

Anmeld

3. december 2012

Miss BananaHammock

Hvis du kan - skal du da bare pakke den. Jeg har pakket lidt - men kommer til at tage det hele op igen aften inden vi skal afsted, så måske det har være lidt skørt at pakke noget. Plus jeg bruger noget af det jeg skal have med, så det skal vaskes op til.

(Skal lige nævnes at jeg skal have pks, så ved præcis - med mindre det sker før, hvornår jeg skal afsted)

Anmeld

3. december 2012

Helloo

DAs mor skriver:

Hvorfor er det vigtigt for afstemningen at du vaaker i neutral???

Pak bare nu - du kommer sikkert til at pakke om nogle gange

Hah sjov du spørger.. Det fordi jeg talte i tlf samtidlig med at jeg oprettede det, og der snakkede vi om tøjvask med neutral.. Så det fik jeg åbenbart skrevet tsk tsk 

Anmeld

3. december 2012

Ryberg

Jeg pakkede min allerede da jeg var 20 uger henne, af den simple grund, at man kan jo risikere at komme afsted før, og så ville jeg bare have at tasken var pakket og at jeg ikke skulle tænke på det

Samtidig kan man godt være endnu mere træt sidst i graviditeten, så er det bare rart at det er klaret

Så få du bare pakket den taske og få det ud af hovedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.