Tjen penge på dit modermælk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.383 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. december 2012

Helloo

Faldt lige over dette : Tjen penge på dit modermælk. Doner det til Hvidovre Hospital. 185 kr pr liter. 

Det vildt, troede faktisk ikke man kunne ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

Laulund87

Det har man kunne i mange år.. Min mor blev tilbudt det for 30 år siden. Det er jo smart hvis man har for meget mælk til sit eget barn, at man kan hjælpe andre

Anmeld

3. december 2012

Helloo

Laulund87 skriver:

Det har man kunne i mange år.. Min mor blev tilbudt det for 30 år siden. Det er jo smart hvis man har for meget mælk til sit eget barn, at man kan hjælpe andre

Ja helt sikkert. Blev bare chokeret, viste seriøst ikke man kunne 

Anmeld

3. december 2012

September2012

Jo, de giver det bl.a. til for tidligt fødte og børn med meget lav fødselsvægt i sonde indtil moderens egen produktion er kommet op at køre. 

Anmeld

3. december 2012

Camilla..

Louise17 skriver:

Faldt lige over dette : Tjen penge på dit modermælk. Doner det til Hvidovre Hospital. 185 kr pr liter. 

Det fik Malik glæde af da han blev født, så fik han en andens modermælk i sonde. Da jeg ikke havde nok.

Men, efterfølgene havde jeg massere. ( alt for meget )

Jeg ga' det dog gratis til Roskilde Sygehus ( imens vi var indlagt )

Anmeld

3. december 2012

Kamulla

fik det også tilbuds, da sygeplejerskerne sagde jeg kunne brødføde hele hospitalets unger men måtte opgive amningen på 5. dagen..

Anmeld

3. december 2012

Mom2

Louise17 skriver:

Der er også to mælke depoter i Jylland, så der er mulighed for det flere steder i landet..

Anmeld

3. december 2012

Lusi

Louise17 skriver:

Jeg fik en folder fra Roskilde sygehus, fordi jeg havde så meget mælk. Nåede så dog aldrig at sælge af det, da jeg fik 2 gange brystbetændelse og min produktion gik i stå efter 3 måneder.

Anmeld

3. december 2012

Livsmor

Min datter fik det(født 31+5) indtil min produktion kom igang. Ville gerne ha givet igen, men på daværende tidspunkt havde Skejby nok mælkemødre.

Anmeld

3. december 2012

VIPpigen

Jeg fik at vide at jeg godt kunne donere, jeg producerede ALT for meget mælk, så vi havde 1,5 L med hjem til fryseren som jeg brugte når banditten skulle passes.... Heldigvis faldt produktionen ligeså stille da vi kom hjem.

men fik alverdens brochure med hjem fra Kolding. Desværre var der på det tidspunkt kun mulighed for at donere til Skejby, og vi skulle selv aflevere. Der er skimme langt fra Vejle med sådan en lille størrelse, så det droppede vi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.