Må man bruge skyllemiddel til vask

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. december 2012

Tøs85

Hej.
Jeg kom i tanke om at jeg har brugt lidt skyllemiddel da jeg vaskede den lilles tøj.. Har først termin om 16 dage så kan godt vaske det hele igen.. Synes bare der er meget hvis jeg skal gøre det.. Skyllemidlet er neutral uden parfume og det er astma og allergimærket..
Hvis det irritere huden vasker jeg det igen, meeeen hvorfor er det man ikke må bruge skyllemiddel??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

Team Putte

Tøs85 skriver:

Hej.
Jeg kom i tanke om at jeg har brugt lidt skyllemiddel da jeg vaskede den lilles tøj.. Har først termin om 16 dage så kan godt vaske det hele igen.. Synes bare der er meget hvis jeg skal gøre det.. Skyllemidlet er neutral uden parfume og det er astma og allergimærket..
Hvis det irritere huden vasker jeg det igen, meeeen hvorfor er det man ikke må bruge skyllemiddel??

Har jeg da aldrig hørt man ik må

Min datter er 5 mdr og alt hendes tøj er vasket med neutral vaskepulver og skyllemiddel

Anmeld

3. december 2012

tarkoflen

Det tror jeg godt du må

Men du kan bruge eddike i stedet for, det giver ikke nogen duft, men det gør neutral vel heller ikke men det gør tøjet blødt og lækkert!

Anmeld

3. december 2012

LR85

Tøs85 skriver:

Hej.

det handler jo mest om skyllemiddel og vaskepulver MED parfume og diverse indholdsstoffer.

Hvis det er skyllemiddel fra Neutral, så kan du jo bare bruge løs.

Anmeld

3. december 2012

Tøs85

Tusind tak for svar.. Det lyder super.. Så skal jeg ikke bekymre mig om det.. Både vaskepulveret og skyllemiddlet er uden parfume og er astma og allergi mærket, så burde jeg være på den sikre side..
Så kan han godt snart komme..

Anmeld

3. december 2012

Team Putte

Tøs85 skriver:

Tusind tak for svar.. Det lyder super.. Så skal jeg ikke bekymre mig om det.. Både vaskepulveret og skyllemiddlet er uden parfume og er astma og allergi mærket, så burde jeg være på den sikre side..
Så kan han godt snart komme..

HEP HEP!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.