MormorKaffe og veer? Hyggetråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2012

B&J

blive møg hammer sur 2timer før man skal ind til jordmoren

jeg havde snakket med min bank 2 timer før og de havde snyt i mine papir og jeg var sååå sur fik dog en stille og rolig snak med min bank, jeg gik go vrissede helt vildt da jeg så kom ind til jordmoren inden jeg noget at sætte mig ned ja så gik vandet ski....

men men men tror nu mere det var tilfældigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

_-Kathrine-_

Jeg har lige været ude og rydde sne, men det har dog kun givet ømt bækken og plukveer

Anmeld

3. december 2012

Helloo

_-Kathrine-_ skriver:

Jeg har lige været ude og rydde sne, men det har dog kun givet ømt bækken og plukveer

Haha! Det kan jeg forstille mig 

Anmeld

3. december 2012

simone_jacobsen

Louise17 skriver:

Faldt lige over snakken med at sætte gang i veer?

Læste lige at utrolig stærk kaffe, kan gøre underværker. Altså for at sætte fødsel igang

Hvad kan man ellers gøre?

Har hørt at hvis man spiser en hel ananas går det også i gang 

Det her er bare en for-sjov hyggetråd. Keder mig heh..

Go jul 

Det eneste det faktisk virker, af alle de gamle skrønner, er sex. Kombinationen af de bevægelser der foregår under samleje og mandens sperm kan faktisk være med til, at sætte gang i fødslen..

Så.. Op på manden og afslut med stærk kaffe

Anmeld

3. december 2012

Helloo

simone_jacobsen skriver:

Det eneste det faktisk virker, af alle de gamle skrønner, er sex. Kombinationen af de bevægelser der foregår under samleje og mandens sperm kan faktisk være med til, at sætte gang i fødslen..

Så.. Op på manden og afslut med stærk kaffe

Haha. Må indrømme jeg er for træt, til at overhoved forsøge. Også tør jeg ikke 

Anmeld

3. december 2012

simone_jacobsen

Louise17 skriver:

Haha. Må indrømme jeg er for træt, til at overhoved forsøge. Også tør jeg ikke 

Har det på samme måde selv :-)
Når man bliver forpustet af, at rejse sig fra sofaen og gå ind i soveværelset så orker man det bare ikke

Anmeld

3. december 2012

Helloo

simone_jacobsen skriver:

Har det på samme måde selv :-)
Når man bliver forpustet af, at rejse sig fra sofaen og gå ind i soveværelset så orker man det bare ikke

Nemlig!! Havde faktisk lovet kæresten noget igår, men da vi kom der ind. Måtte jeg simpelthen bare sove.. Stakkels mand egenligt 

Anmeld

3. december 2012

simone_jacobsen

Louise17 skriver:

Nemlig!! Havde faktisk lovet kæresten noget igår, men da vi kom der ind. Måtte jeg simpelthen bare sove.. Stakkels mand egenligt 

Han må have hængt noget med mule

Men jeg fik da lige et godt grin - og det trængte jeg til - så tak for det

Anmeld

3. december 2012

CarinaSB

Månsson skriver:

Nej det var nok heller ikke den jeg ville springe på Og mht sex skal der rigtig meget til inden for kort tid

Du skal have samleje 24 gange for at få sæd nok til at evt kunne sætte en fødsel igang . Og det skal være med ikk mange timers mellemrum for at der skulle kunne lykkedes. Det fortalte min jm mig da jeg ventede den sidste .. 

Anmeld

3. december 2012

L&V

CarinaSB skriver:

Du skal have samleje 24 gange for at få sæd nok til at evt kunne sætte en fødsel igang . Og det skal være med ikk mange timers mellemrum for at der skulle kunne lykkedes. Det fortalte min jm mig da jeg ventede den sidste .. 

I know

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.