Fleechdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2012

Miss BananaHammock

Baby2påvej skriver:

babyer har det med at trække benene op under sig, så måske han ikke engang har fødderne helt ude
Men jeg tror ikke han er over 55 når han kommer ud, og min lille prut var 54cm og brugte alligevel str 50 i 1½ mdr.

Oki - ja for noget af det jeg har arvet (det er selvfølgelig også vasket rigtig mange gange) - det er der ikke rigtig hold i med længde og størrelse. - men både manden og jeg var nogle gennemsnits babyer og er ikke så høje i dag, så vi får nok heller ikke verdens længste baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

Altså vores garage er isoleret, så bilen er sjældent rigtig kold, når vi kommer ud i den. Men ellers er vi stor fan af uldundertøj og bodyer - det holder bare så godt på varmen.

Synes du skal vente med at købe mere- brug den fleece jakke I har med noget uld eller andet varmt indeunder, og måske en dyne over benene, hvis det er rigtig koldt. Vi kom ikke meget ud det første stykke tid, de må aligevel ikke sætte i autostolen særlig længe, og man synes bare hjemmet er det bedste i starten og Voksiposen er jo perfekt til barnevognen. Du kender nemlig ikke tøjstørrelsen, så vent! ønsk jer noget til jul, og se ellers hvad I får i barselsgaver. Efter jul vil du så have et bedre overblik over hvad I mangler. Og går det helt galt, så send kæresten afsted til babysam med en liste - M fik lavet mange feljkøb på den måde, kæft han havde en dårlig smag nogle gang

hehe... Jeg er ikke sikker på at manden får lov til at handle alene! Med mindre jeg fysisk ikke kan komme med. Ligepræcis fordi at vores smag er SÅ forskellig.

Men du har sku nok ret - jeg skal bare slappe af og bruge det jeg har i første omgang. Godt at julen er lige om hjørnet så kan jeg ønske mig alt det jeg savler over!

Anmeld

3. december 2012

Miss BananaHammock

Månsson skriver:

Har du overvejet en i uld i stedet? Syntes nemt de sv eder i fleece og bliver våde af sveden og derved snotter. Uld ånder og holder dem tørre og lune. Vi har altid brugt uld og er så glad for det.

Havde egentlig forestilt mig uld under fleecen - men det er måske for meget?

Anmeld

3. december 2012

2babygirls

Miss BananaHammock skriver:

Oki - ja for noget af det jeg har arvet (det er selvfølgelig også vasket rigtig mange gange) - det er der ikke rigtig hold i med længde og størrelse. - men både manden og jeg var nogle gennemsnits babyer og er ikke så høje i dag, så vi får nok heller ikke verdens længste baby

Det snyder så meget når det har været vasket mange gange. min veninde købte en sæk tøj i genbrug og hendes pige måtte hurtigt op i str 62 fordi det var krympet for vildt.

Anmeld

3. december 2012

Miss BananaHammock

Baby2påvej skriver:

Det snyder så meget når det har været vasket mange gange. min veninde købte en sæk tøj i genbrug og hendes pige måtte hurtigt op i str 62 fordi det var krympet for vildt.

Ja lige præcis - så har haft et stort problem ved sorteringen og er overbevist om at når han vokser og jeg finder en ny sæk frem, så er halvdelen for småt Heldigvis er det arvet og skal bare på genbrugsen bagefter. But still... synes det var et meget stort arbejde at komme igennem.

Anmeld

3. december 2012

2babygirls

Ja lige præcis - så har haft et stort problem ved sorteringen og er overbevist om at når han vokser og jeg finder en ny sæk frem, så er halvdelen for småt Heldigvis er det arvet og skal bare på genbrugsen bagefter. But still... synes det var et meget stort arbejde at komme igennem.

Ja det er det Vi har endda sorteret godt i str, fra vores store pige, men tit er poserne blevet blandet med fx. 56/62 fordi noget var større/mindre og så brugte hun det sammen med en anden str..

Anmeld

3. december 2012

L&V

Havde egentlig forestilt mig uld under fleecen - men det er måske for meget?

Det er nok bare fordi jeg slet ikke er til fleece pga at det bare holder på sveden. Men uld inderst er os en rigtig go idé. Laura har uld body på fra september til marts og her i den kolde tid har hun os uld strømpebukser på.

Anmeld

3. december 2012

Miss BananaHammock

Månsson skriver:

Det er nok bare fordi jeg slet ikke er til fleece pga at det bare holder på sveden. Men uld inderst er os en rigtig go idé. Laura har uld body på fra september til marts og her i den kolde tid har hun os uld strømpebukser på.

Oki - har kun købt en enkelt body og en hel dragt i uld indtil videre, da jeg har hørt at f.eks. Joha's str. er lidt skæve. Så vil lige ha' junior ud så jeg kan se hvor stor han er. Ville være ærgeligt at købe for meget i en forkert str. især når uld ikke er helt billigt. Hvilke mærker er du glad for?

MEN har købt uldammeindlæg - så jeg er ihvertfald klar til kulden

Anmeld

3. december 2012

L&V

Oki - har kun købt en enkelt body og en hel dragt i uld indtil videre, da jeg har hørt at f.eks. Joha's str. er lidt skæve. Så vil lige ha' junior ud så jeg kan se hvor stor han er. Ville være ærgeligt at købe for meget i en forkert str. især når uld ikke er helt billigt. Hvilke mærker er du glad for?

MEN har købt uldammeindlæg - så jeg er ihvertfald klar til kulden

Bilka har tit tilbud på uld og det er en rigtig udemærket kvalitet.. Men joha er da lækkert, fint og super dyrt Name it s uld bodyer er træls, alle vores gik der hul i og de var os noget tynde i det. Det er bare guld værd, da jeg først fik dem stoppede jeg med at få brystbetændelse

Anmeld

3. december 2012

Miss BananaHammock

Månsson skriver:

Bilka har tit tilbud på uld og det er en rigtig udemærket kvalitet.. Men joha er da lækkert, fint og super dyrt Name it s uld bodyer er træls, alle vores gik der hul i og de var os noget tynde i det. Det er bare guld værd, da jeg først fik dem stoppede jeg med at få brystbetændelse

Babysam havde tilbud på Joga, derfor jeg lige købte lidt. Men skal da lige holde øje med bilka.
Jeg var forbi name it for en mdr. siden og der havde de udsolgt af alt i str. 56 - men det var jo nok meget godt hvis det ikke er god kvalitet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.